PDA

View Full Version : What If I Win


MMLawn
06-06-2005, 12:43 AM
I placed some sealed bids Friday with a Government Agency on 4 Dodge Diesel 2500 pickups, 2-1998's and 2-1996's and then 2 1989 Dump Trucks in hopes of getting one of the trucks and one of the dump trucks.....then I though, DANG what if I win them all ;) ...guess I'll have to find some work to keep 'em busy :D

Tharrell
06-06-2005, 04:36 AM
What's the link for the auction?
Check out a Ford I saw on the picture forum!

Mower For Less
06-06-2005, 10:57 AM
Simple, if you win them all then you obviously bid too high. Expensive lesson to learn though. Kinda the opposite of picking up customers.

Kevin

MMLawn
06-07-2005, 12:01 AM
Simple, if you win them all then you obviously bid too high. Expensive lesson to learn though. Kinda the opposite of picking up customers.

Kevin


Naw, Kevin cause this ain't my first rodeo you see. I bid prices high enough to win what I really wanted and low enough on the others that I don't care if I do get them because I will have "stole" those you see. :cool2:


T, they were from a Federal Government auction site that you have to be a member of too bid. Once you join you receive emails a few times a year when they are selling. I'll dig up the registration site for you.

Mower For Less
06-07-2005, 12:30 AM
Naw, Kevin cause this ain't my first rodeo you see. I bid prices high enough to win what I really wanted and low enough on the others that I don't care if I do get them because I will have "stole" those you see. :cool2: .

I was just pullling you chain with a little humor. Maybe a :p would have set the tone a little better.

Kevin

gunner27
06-07-2005, 12:35 AM
Well if you win, make good friends with your local transminsion shop, cause your gonna need it. Dodge makes damn good engines, and horrible tranny's.

MMLawn
06-07-2005, 12:46 AM
Well if you win, make good friends with your local transminsion shop, cause your gonna need it. Dodge makes damn good engines, and horrible tranny's.

Really? Well I've owned/own 6 of 'em and I've yet to have one single transmission issue.

MMLawn
06-07-2005, 12:47 AM
I was just pullling you chain with a little humor. Maybe a :p would have set the tone a little better.

Kevin

Naw, it's cool! :waving:

gunner27
06-07-2005, 12:50 AM
Really? Well I've owned/own 5 of 'em and I've yet to have one single transmission issue.
Then ignore my post. I have 2 friends that have had huge problem with theirs. Hope you dont. Enjoy, they are great looking trucks.

South Florida Lawns
06-07-2005, 12:53 AM
good luck with the auctions. post some pics if you win.sounds like too good a deal to pass on.

MMLawn
06-07-2005, 12:57 AM
Then ignore my post. I have 2 friends that have had huge problem with theirs. Hope you dont. Enjoy, they are great looking trucks.


No problem. Cool thing about these too is that the gov repaints every one of them before they auction them so they all have fresh white paint on them.

ToroLandscaper
06-07-2005, 01:03 AM
When will you find out if you got them?

MMLawn
06-07-2005, 01:16 AM
When will you find out if you got them?

The bids open at 12 Noon on Wednesday and then if I win they'll email me.

impactlandscaping
06-07-2005, 01:24 AM
Mike, we could help you get rid of one of the '89 dump trucks if you win them both...lol. It's only an 8 hour drive for me :D


Bill