PDA

View Full Version : Rig pics.


CSRA Landscaping
10-25-2001, 02:32 AM
I couldn't get the pics to view on the post so I had to post the url to look at them in the photopoint site. There are some pics of the old setup that I was using and the new one (since december) that is now lettered, on the truck anyhow. Whatcha think?
Album (http://albums.photopoint.com/j/PopUpIndex?u=1795068&a=13913034&pw=&size=large)

HOMER
10-25-2001, 03:15 AM
Good looking set-up, kinda like mine.

Got Grass?
10-25-2001, 04:52 AM
Looks nice. Thoes trimmers $149 wall-mart/home depot ones?

Lawnworks
10-25-2001, 10:26 AM
I like your setup. How big is your trailer? Is that a Bunton ZTR?


Rick

CSRA Landscaping
10-25-2001, 11:04 AM
No, those ain't wally's. That's a Stihl FS-85T Split boom with hedgetrimmer, pruner, edger, and string trimmer attachments.

No not a bunton, a scag tiger cub. Poor picture quality, I know.

Got Grass?
10-25-2001, 02:11 PM
Yeah, I saw the stihl on them. Talking about the hedge trimmers the green ones...

CSRA Landscaping
10-25-2001, 02:42 PM
... that's a mistake. I got that off of e-Bay when I started out for about $60. They're poulan alright. I'm not sure but you may be able to see them on the open trailer with my old set-up. I never use them, they just sit there ... they are too small, flimsy, and dull. They tear up the shrubs, they don't cut them. I'm not even sure why I still have them.

And the trailer is a 7x16. :D

Got Grass?
10-25-2001, 03:34 PM
LoL Phew, had a pair myself before I started into the biz. So I still use them altho I've only done about 5 trimmings this year. Next year will start out with something better. Only thing thay are good for it cutting back overgrown brush/bushes. But yeah, thay tear everything up (glad no one noticed yet).... Nice upgrade from before. You sould convert that enclosed into billboard on wheels!

CSRA Landscaping
10-25-2001, 07:49 PM
The truck has already been lettered, yeah the trailer needs it but I think that'll be about $500-$700! :eek:

SCAPEASAURUSREX
10-25-2001, 08:26 PM
Man $500 to $700 is cheap.. I got quotes of $1000. to $1400. to do mine ???? Ughh.. I'm moving your way.... LOL

SprinklerGuy
10-25-2001, 08:32 PM
You're gonna hate me then...................
I just had 2 E-350 Vans, 1 Nissan foreman pickup, and the extra cab windows and tailgate of my Dodge lettered with 4 different colors for $350.00........maybe you should move here!

Fine Lines Lawn
10-25-2001, 08:44 PM
Tony, you got the best deal to be found anywhere. I spent that just for the dually lettering. Perhaps we should all move there :)
Yikes!!! Market saturation.

bubble boy
10-25-2001, 08:50 PM
i used to do signage-remember the detail, and colors, in ones logo has much to do with price.