Register free!
Search
 
     

The Green Industry's Resource Center


Click for Weather
Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #71  
Old 09-20-2012, 09:15 PM
ClippersLC's Avatar
ClippersLC ClippersLC is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Nashville, TN
Posts: 130
I actually had a guy see me pull in at my chiropractors office, and when I walked in he goes "you have to be a landscape or lawn guy, all you guys are driving around in new 45K dollar trucks" and I go "try $72K. And yes I do lawns, but mainly tree's and some excavation work" and he goes "how do you guys afford those nice trucks pulling trailers with 20 grand worth of equipment" and I couldn't help myself I blurted out "thetruck and equipment is a cover for my Gigolo biz" the guy about fell to the floor laughing. I pull a 35' foot gooseneck occasionally when I'm not pulling the 14 footer... That justifies it doesn't it? Lol
Posted via Mobile Device
Reply With Quote
  #72  
Old 09-20-2012, 09:17 PM
ClippersLC's Avatar
ClippersLC ClippersLC is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Nashville, TN
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by Fwilamosky View Post
that's a lot of truck to be pulling around a 14' trailer haha
great truck tho
do you have a CDL license for those huge loads?
Yeah your supposed to when the truck trailer and load all weigh over 26K lbs. I'm actually studying for my CDL's now... Should have em' in a few weeks. Watching my weight for now. My load weight not my personal weight lol
Posted via Mobile Device
Reply With Quote
  #73  
Old 09-20-2012, 09:30 PM
THEGOLDPRO's Avatar
THEGOLDPRO THEGOLDPRO is offline
LawnSite Fanatic
 
Join Date: Jun 2006
Location: CONNECTICUT
Posts: 5,163
Sick truck man
__________________
Official THEGOLDPRO fan club.HERE
2012 Equipment/Stripe thread Here
2011 Equipment/Stripe thread Here
2010 Equipment/Stripe thread Here
2009 Equipment/Stripe thread Here
Hurricane blower video Here
Reply With Quote
  #74  
Old 09-20-2012, 09:34 PM
ClippersLC's Avatar
ClippersLC ClippersLC is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Nashville, TN
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by THEGOLDPRO View Post
Sick truck man
Thanks Goldpro. This truck is gonna endure the ultimate test. Loooong after its paid off I'm gonna drive it till duct tape and bailing wire can no longer keep it together. Cummins I learned has a "million mile club" I'm gonna become a member hopefully
Posted via Mobile Device
Reply With Quote
  #75  
Old 09-21-2012, 09:37 AM
birddseedd birddseedd is offline
LawnSite Bronze Member
 
Join Date: Jan 2012
Location: Kalamazoo MI
Posts: 1,780
Quote:
Originally Posted by Fwilamosky View Post
that's a lot of truck to be pulling around a 14' trailer haha
great truck tho
do you have a CDL license for those huge loads?
hehe. i didnt wanna say it
Reply With Quote
  #76  
Old 09-21-2012, 08:50 PM
poolboy's Avatar
poolboy poolboy is offline
LawnSite Silver Member
 
Join Date: May 2003
Location: earth
Posts: 2,120
$72,000 for that truck. Hate to be the one that says it but that was a stupid decision. And before you come with the blah blah I'm make massive payments bs, you see any of the proven big dogs on LS pay that amount for a light duty pickup?

But, nice truck though!
Posted via Mobile Device
Reply With Quote
  #77  
Old 09-21-2012, 09:08 PM
muddywater muddywater is offline
LawnSite Bronze Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,813
Yeah I bought a Chevy 5500 with 40k miles, an 06 isuzu crew cab with 80k miles, another 06 isuzu with 100k miles, an isuzu FRR with 60k miles all together for about 10k less than the that one cowboy cadillac.
Reply With Quote
  #78  
Old 09-21-2012, 09:19 PM
ClippersLC's Avatar
ClippersLC ClippersLC is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Nashville, TN
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by poolboy View Post
$72,000 for that truck. Hate to be the one that says it but that was a stupid decision. And before you come with the blah blah I'm make massive payments bs, you see any of the proven big dogs on LS pay that amount for a light duty pickup?

But, nice truck though!
Posted via Mobile Device
Its already paid off. You think it was stupid. I think it was great investment. The other big dogs make their decisions, and I make my own Nothing else matters.
Posted via Mobile Device
Reply With Quote
  #79  
Old 09-21-2012, 09:22 PM
ClippersLC's Avatar
ClippersLC ClippersLC is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Nashville, TN
Posts: 130
Quote:
Originally Posted by muddywater View Post
Yeah I bought a Chevy 5500 with 40k miles, an 06 isuzu crew cab with 80k miles, another 06 isuzu with 100k miles, an isuzu FRR with 60k miles all together for about 10k less than the that one cowboy cadillac.
I have no use for that many trucks. I only buy new stuff. As long as your happy with your purchases then that's all that matters, I'm happy with mine.
Posted via Mobile Device
Reply With Quote
  #80  
Old 09-21-2012, 09:28 PM
JCLawn and more's Avatar
JCLawn and more JCLawn and more is online now
LawnSite Platinum Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: MI
Posts: 4,291
I can just see your whole crew hopping into your truck to get lunch right after greasing all the excavation equipment in the field Id love a truck like that, just could never bring myself to using it for work.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump





Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©1998 - 2012, LawnSite.comô - Moose River Media
All times are GMT -4. The time now is 06:20 AM.

Page generated in 0.08212 seconds with 10 queries