Register free!
Search
 
     

The Green Industry's Resource Center


Click for Weather
Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #71  
Old 07-27-2012, 11:31 PM
HAMPTON ROADS LAWN CARE HAMPTON ROADS LAWN CARE is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: VIRGINIA
Posts: 137
Just sayin scag is #1.......lol



And yes I cut in shorts and flip flops........lol
__________________
Too many Weekly Accounts to handle
Not enough Bi-Weekly Accounts to ease up the work every week
Been in business no time at all!


Reply With Quote
  #72  
Old 07-27-2012, 11:33 PM
HAMPTON ROADS LAWN CARE HAMPTON ROADS LAWN CARE is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: VIRGINIA
Posts: 137
Quote:
Originally Posted by Blades Lawn Maintenance View Post
Hahahahaha I never expected that lol. When I demoed mine I took it to my house and I got stuck just like that that lol. It was tragic!!!


thats what im talkin bout goin off roadin lol

yeah I bet it was for me and I own my mower outright I couldent imagine tearing up someone elses equipment lol

I woulda been like I just tore up thier equipment lol

But yeah its a great mower I got like 75 hours on it or so and I will tell you not a day goes by that I say damn why did I but this mower typically Im thinkin damn I cant wait to get my 36 vride lol
__________________
Too many Weekly Accounts to handle
Not enough Bi-Weekly Accounts to ease up the work every week
Been in business no time at all!


Reply With Quote
  #73  
Old 07-27-2012, 11:36 PM
Blades Lawn Maintenance's Avatar
Blades Lawn Maintenance Blades Lawn Maintenance is offline
LawnSite Bronze Member
 
Join Date: Mar 2012
Location: Baton Rouge, La
Posts: 1,232
Quote:
Originally Posted by HAMPTON ROADS LAWN CARE View Post
I have a few yards that will give vauge stripes @ best which i thought about a stripe kit but then was like I dont need to spend the extra $$ lol

What is a ocdc???

And i think you were askin but it is a OHV (stamped on the valve cover)

But you goin to love it when do you get it???
Imma respond to those in order...

Yeah I would wanna get one cause I never see

Check this out...it basically blocks grass from getting in f,owner beds.
http://www.scag.com/ocdc.html

I have no idea what your talking about with the OHV??

And I know!!! I'm just saving to pay cash for it
__________________
“Life takes on meaning when you become motivated, set goals and charge after them in an unstoppable manner.”
*Les Brown


"There is no such thing as failure. There are only results." – Tony Robbins


Enough Said...
Reply With Quote
  #74  
Old 07-27-2012, 11:53 PM
HAMPTON ROADS LAWN CARE HAMPTON ROADS LAWN CARE is offline
LawnSite Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: VIRGINIA
Posts: 137
Quote:
Originally Posted by Blades Lawn Maintenance View Post
Imma respond to those in order...

Yeah I would wanna get one cause I never see

Check this out...it basically blocks grass from getting in f,owner beds.
http://www.scag.com/ocdc.html

I have no idea what your talking about with the OHV??

And I know!!! I'm just saving to pay cash for it



WOW THAT MULCH SHUTE IS THE ****!!!

BUT I WANTED SOMETHIN LIKE THAT WELL IMMA TURN THEM ON TO THAT!!!

But the ohv means Over Head Valve so that was the answer to who ever!!!
__________________
Too many Weekly Accounts to handle
Not enough Bi-Weekly Accounts to ease up the work every week
Been in business no time at all!


Reply With Quote
  #75  
Old 07-28-2012, 11:45 AM
GQLL GQLL is online now
LawnSite Senior Member
 
Join Date: Mar 2011
Location: Hampton Roads, Va
Posts: 762
Quote:
Originally Posted by HAMPTON ROADS LAWN CARE View Post
mudboggin from all of the rain............smh






After i got her out the clay



the clay after........smh @ this setup nice fescue and pavers and clay in the middle of the back yard smh!!!



and this is the one time i listened to my wife and wore shoes lol thank god i did because i couldent believe bein in this mess with flip flops......lol

i honestly don't know why you would take your mower into that area, as there appeared to be no grass from your pictures. Also the pavers looked like a new install and the clay looks like the fill material that was dug out for the base of the pavers. I hope you cleaned the mud off of when you were done
Reply With Quote
  #76  
Old 07-28-2012, 01:18 PM
Blades Lawn Maintenance's Avatar
Blades Lawn Maintenance Blades Lawn Maintenance is offline
LawnSite Bronze Member
 
Join Date: Mar 2012
Location: Baton Rouge, La
Posts: 1,232
Quote:
Originally Posted by HAMPTON ROADS LAWN CARE View Post
WOW THAT MULCH SHUTE IS THE ****!!!

BUT I WANTED SOMETHIN LIKE THAT WELL IMMA TURN THEM ON TO THAT!!!

But the ohv means Over Head Valve so that was the answer to who ever!!!
Yeah I know that's why I want one lol... And I'll prob make a striping kit . I have not seen them down here but it would be different
__________________
“Life takes on meaning when you become motivated, set goals and charge after them in an unstoppable manner.”
*Les Brown


"There is no such thing as failure. There are only results." – Tony Robbins


Enough Said...
Reply With Quote
  #77  
Old 07-29-2012, 02:19 AM
Lawnut101 Lawnut101 is offline
LawnSite Silver Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: West Bend WI
Posts: 2,200
Well have fun with your toy! I have about 520 hrs on my Exmark, and it has been solid. The Scag seemed pretty comparable to me though. We finally got enough rain here to start mowing and fertilizing on Monday. I'm so happy about that.
__________________
2011 Chevy 3500HD Dump
2007 Chevy 3500HD LTZ 4x4
2007 GMC 3500HD Dump
2001 Ford F-350 4x4 SD XLT 7.3PSD
6X16' Tandem axle trailer
5X8 BIG MAX trailer
Exmark Vantage 24/52
Bobcat Predator Pro 61" 26LC
Simplicity Legacy 60" Vanguard Diesel
Redmax EB7001, 7150, 7500
Stihl BG55, SH85
Echo SRM-210, SRM-225 (3), Dolmar 22C
(2) Echo PAS-265
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump





Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©1998 - 2012, LawnSite.com™ - Moose River Media
All times are GMT -4. The time now is 04:07 AM.

Page generated in 0.06867 seconds with 7 queries