Old Bannerman aerater

Discussion in 'Landscape Maintenance' started by THIESSENS TLC, Apr 26, 2013.

  1. THIESSENS TLC

    THIESSENS TLC LawnSite Senior Member
    Posts: 759

    I just rented an old bannerman aerater to do my lawn and about 10 tomorrow morning. I gotta say, I'm not lookin forward to tomorrows work. That thing just kicked the sh!t outta me doing my own yard!!! I only went with the bannerman because I don't have a trailer and the ryans and bluebirds are too heavy imo to roll up my ramp into my truck. Definitely thinking about getting a small trailer or something that goes into my hitch for next year.
    Posted via Mobile Device
     
  2. THIESSENS TLC

    THIESSENS TLC LawnSite Senior Member
    Posts: 759

    I can barely move this morning, so sore right now. I don't ever wanna aerate again! Lol
    Posted via Mobile Device
     
  3. 9ball1018

    9ball1018 LawnSite Member
    Posts: 110

    I've only used the bluebirds and the billy goat that uses water as weight. They whooped my a$$ bad! I'm a big guy and no stranger to hard work but they got me.
    Posted via Mobile Device
     
  4. THIESSENS TLC

    THIESSENS TLC LawnSite Senior Member
    Posts: 759

    ya im only 140lbs, lol. im not a stranger to hard labor either....not sure if im outta shape from the winter or if these machines are always a PITA to maneuver. but im sore as f*** today!
     
  5. 9ball1018

    9ball1018 LawnSite Member
    Posts: 110

    I'm 250lbs and they are always a PITA like holding on to a bull.
    Posted via Mobile Device
     
  6. larryinalabama

    larryinalabama LawnSite Fanatic
    Posts: 16,287

    Have a couple of beers.
     
  7. THIESSENS TLC

    THIESSENS TLC LawnSite Senior Member
    Posts: 759

    Haha, I'm on my 5th Larry! Feelin a little better, but my forearms and shoulders still hurt a wee bit. I'm sure its gona feel really nice tomorrow morning....
    Posted via Mobile Device
     

Share This Page