RLS Pictures

Discussion in 'Original Pictures Forum' started by RLS24, Jan 21, 2010.

  1. RLS24

    RLS24 LawnSite Bronze Member
    Posts: 1,601

    yeah I always see your add. I don't think I'm going to spring for the front page add, prob just go a good sized one under the Lawn Section for a month and if it goes well I'll put it in for another month.
     
  2. NMS0219

    NMS0219 LawnSite Senior Member
    Posts: 610

    The bee is the way to go. Dont waste your time with the metro. With the bee you get better leads, metro you get lots and lots of tire kickers and dreamers. Plus the bee is less expensive and very nice to deal with.
     
  3. RLS24

    RLS24 LawnSite Bronze Member
    Posts: 1,601

    Yeah I talked to someone yesterday on the phone and they seemed very nice. The only thing I'm worried about is I'm gonna end up picking up lawns all over the place and end up doing more driving than mowing. I don't want to turn anything down because I'm still new and will take all the business I can get (for a price of course haha)...we'll see I guess
     
  4. buffalonick

    buffalonick LawnSite Member
    Posts: 213

    Wow it was cool to go through that thread and see so many guys from WNY i never knew of. This will be my first year and im sure i will see many of you out on the road, Mikeri, just like you i also will be taking any business i can even if it means i gotta drive. I figure id rather have to drive and make a little cash and get my name out there instead of turning it down and maybe losing potential business. I too look ed at the bee this winter for some spring advertising.
     
  5. NMS0219

    NMS0219 LawnSite Senior Member
    Posts: 610

    What I use to do in my ad was put under Weekly lawn mowng Serving Depew, Lancaster, Cheektowaga area. keeps the out of service area people from calling or should i say most from calling. Nothing worse than trying to explain why you dont service the city of buffalo.
     
  6. RLS24

    RLS24 LawnSite Bronze Member
    Posts: 1,601

    Well, just took delivery of my new mower and trailer...very exciting! The mower is a Lesco 36" with a 13hp Kawasaki. Its in AMAZING shape, just needs a new recoil (which is trivial), and the trailer is a 2009 Sure-Trac 7x12. Also thrown in is a picture of my Toro 21" that I resurrected over the winter, just picked up a bag for it yesterday and it just needs a chute and it will also be ready to go. I'm excited to FINALLY have a trailer and I can start modifying it the way I want it.

    Mowers 004.jpg

    Mowers 005.jpg

    Mowers 003.jpg
     
  7. NMS0219

    NMS0219 LawnSite Senior Member
    Posts: 610

    I love the over spray on the garage floor. Looks like my old shop. Our new place everything is on card board. That suck co is in nice shape. IMO thats the only mower lesco ever made right.
     
  8. RLS24

    RLS24 LawnSite Bronze Member
    Posts: 1,601

    hahaha yeah I used to be really meticulous about the carpet when I first put it in and my Mustang was in there. then once the Mustang started leaking crap all over I stopped caring. My Jeep is in there now and I'll be re-carpeting this summer or maybe do lack and white chekerboard tile.

    Its also funny cuz I REALLY do not like Lescos and now I have 2 of them. The first one was a great deal that I couldn't pass up and I needed a decent mower to start out with, and this one just kinda fell into my lap. Oh well hopefully this 36" will last me a while, the 48" I am going to try to nurse through ONE more season, or at least until June or July.
     
  9. ajordan193

    ajordan193 LawnSite Senior Member
    from WNY
    Posts: 460

    Looks good. Good luck this season
     
  10. NMS0219

    NMS0219 LawnSite Senior Member
    Posts: 610

    dont get me started on lesco. I got 2 piles of $%@! from them.
     

Share This Page