Schrock lawns 2013

Discussion in 'Original Pictures Forum' started by Schrock Lawns, Feb 19, 2013.

  1. Schrock Lawns

    Schrock Lawns LawnSite Senior Member
    Posts: 944

    Thanks man! I tend to spurlge on stuff I don't exactly need or more then I need but it's ok cuz all the money the company makes goes back into the company I don't take any out for myself . Have a good season too
    Posted via Mobile Device
     
  2. Kennedy Landscaping

    Kennedy Landscaping LawnSite Fanatic
    Posts: 5,599

    I think we all do that haha! I got a set of new rims sitting in the garage right now for my diesel, did I absolutely have to get new rims? No, but I want nice things, nothing wrong with that! :waving:
     
  3. Schrock Lawns

    Schrock Lawns LawnSite Senior Member
    Posts: 944

    Haha yea I dident need a enclosed nesiclarly but I got some cash from a family member and got a great deal so I figured why not, haha
    Posted via Mobile Device
     
  4. jakes mowing

    jakes mowing LawnSite Senior Member
    Posts: 296

    yeah man ur doin really well. im 14 and i have a 4x8 that i pull behind my farmall tractor lol i have invested in all commercial equipment tho. Ur setup looks really sharp
     
  5. sticklelm

    sticklelm LawnSite Senior Member
    Posts: 335

    keep it up. start saving the cash! lol
     
  6. Schrock Lawns

    Schrock Lawns LawnSite Senior Member
    Posts: 944

    Thanks snarta$s lol but a few updates got a 36 grandstand days should start going buy alot faster trying to decide if I want to get a ocdc for it ill throw some pics up later
    Posted via Mobile Device
     
  7. GQLL

    GQLL LawnSite Senior Member
    Posts: 844

    Just wondering why you bought a 36 when you already have a 30 push mower. Just seems now the 30 is not going to be used.
    Posted via Mobile Device
     
  8. C & T Landscaping

    C & T Landscaping LawnSite Senior Member
    Posts: 480

    Time to wrap it!
     
  9. Schrock Lawns

    Schrock Lawns LawnSite Senior Member
    Posts: 944

    the 30 already broke twice I took it to land and coates and was so pissed it broke I just bought the 36. no I ''diddent'' need it but it will defentlay increase effiency
     
  10. Schrock Lawns

    Schrock Lawns LawnSite Senior Member
    Posts: 944

    Did 32 yards of mulch today with 3 guys including myself have to get another 10 and gonna do it tuesday
    Posted via Mobile Device
     

Share This Page