hangt af van uw wrijvingsverliezen en hoogteverschillen.
Ik wed dat een professioneel plan de prijs waard zou zijn.
Gezien de prijs van tijd en arbeid om te doen wat u ook besluit te doen, van de eerste geschilderde lijn op de grond tot de uiteindelijke rotor teruggevuld en geplaatst, manifolds teruggevuld en alles: zo'n "kaart" bespaart u veel potentiële hoofdpijn.
Anders zal reeds gelegd sleufloos poly een pijn zijn om te "herconfigureren" als het niet overeenkomt met de hydraulica van de bron en de sanitair.
Een schaalplan gebaseerd op wiskundige hydraulische principes neemt het giswerk weg.
Ik kan me voorstellen dat als er een verzoek om ontwerpdiensten op dit forum wordt geplaatst, u, gezien een perceelplan en een correcte meting voor schaal, misschien een overeenkomst kunt bereiken met een van onze leden om u hierbij te helpen.
(Ik zou niet bang zijn voor mijn suggestie/verwijzing, aangezien ze waarschijnlijk veel meer verdienen door dingen te doen voor hun reguliere klanten)
Maar u zult de ene vraag na de andere hebben, en waar het op neerkomt, zijn: consultancydiensten. Waarschijnlijk de enige manier om de aandachtsspanne te vangen die nodig is om het soort sitespecifieke antwoorden te krijgen die u zoekt.
Bedankt voor het op de hoogte houden!