Afgezien van typische zijvangsystemen heb ik niet veel ervaring met grotere bagsystemen voor ZTR. We hebben een Toro 6000-serie gekocht en willen graag een bagsysteem toevoegen voor de herfst. Dit wordt in de zomer verwijderd. Alleen in het vroege voorjaar en de herfst. Dit gaat gebruikt worden op routes die voornamelijk groter zijn dan 1/2 acre, sommige wel 6-7 acres gazon en sommige een standaard 1/4 acre perceel. Wat het nog ingewikkelder maakt, is dat sommige huizen voor de herfstbladeren worden gebagd en andere niet. Dus de mogelijkheid om snel over te schakelen naar een zijuitwerpmodus is een beetje belangrijk. Sommige huizen hebben "houtachtige gebieden om te dumpen" en andere moeten we in de vrachtwagen vervoeren. Ik probeer te beslissen tussen een grote kieper vanaf de stoel of een 3-zakken-systeem. Toro-eenheid of aftermarket. Verticaal of horizontaal ventilatorsysteem, ventilator gemonteerd op het maaidek of bij de achterbanden. Veel opties en dit is een van de weinige dingen in de gazonverzorging waar ik geen ervaring mee heb. Welke ervaring hebben jullie?