Lawn Care Forum banner
1 - 18 of 18 Posts

mikes383

· Registered
Joined
·
175 Posts
Discussion starter · #1 ·
Cześć! Szukam pomysłów na szybkie mocowanie moich kosiarek na otwartej przyczepie? Będę używał różnych maszyn w różnym czasie, więc nie mogę mieć dedykowanego miejsca dla każdej z nich. Ale będę używał 3 do 4 maszyn jednocześnie na przyczepie. Używałem zwykłych pasów z grzechotką w wielu miejscach, ale to po prostu uciążliwe. Co wy wszyscy robicie? Zdjęcia też, jeśli macie. Dzięki!!
 
Chodzi mi o to, że ciągłe przełączanie się na różne maszyny na przyczepie to też problem, prawda? Zastanów się, czy możesz ograniczyć to, czego naprawdę potrzebujesz.

Umieść X-track na podłodze po każdej stronie i zamontuj odpinane mocowania. Możesz umieścić tor w linii z tylnymi oponami, aby zaparkować na nim opony i użyć krótkich pasków do zaczepienia opon w miejscu, w którym się zatrzymają.
 
Cześć! Szukam pomysłów na szybkie mocowanie moich kosiarek na otwartej przyczepie? Będę uruchamiał różne maszyny w różnym czasie, więc nie mogę mieć dedykowanego miejsca dla każdej z nich. Ale będę uruchamiał 3 do 4 maszyn jednocześnie na przyczepie. Używałem zwykłych pasów z grzechotką w wielu miejscach, ale to po prostu uciążliwe. Co wy wszyscy robicie? Zdjęcia też, jeśli je macie. Dzięki!!
Zainstaluj kilka wsporników e-track na kosiarce i pasek biegnący wzdłuż obu stron przyczepy.
 
Discussion starter · #12 ·
Dzięki wam. Próbowałem dziś chowanych pasów Rhino i było nieco lepiej/szybciej i jestem pewien, że są podobne do Cargo Buckle, które również wyglądają ładnie. Następnie przyjrzę się konfiguracjom Fastrap i e track. Spawałem dodatkowe kieszenie na słupki, więc mogę używać wsuwanych pierścieni D.
 
Przedstawię wam ten pomysł. Nie wiem, co powiedzieliby na to ludzie z DOT. Nie jeździmy szybko, nie jeździmy po autostradach, więc nie mocujemy ładunku. Ale rozumiem tych, którzy to robią. Dlaczego nie zostawić kilku łańcuchów na przyczepie i celowo zostawić je lekko poluzowane? Czy naprawdę ma znaczenie, czy maszyna może się przetoczyć o 2-3 cale, o ile nie wyleci z przyczepy, gdy przewrócisz ciężarówkę? Dlaczego mocować je bez ruchu? Myślę na głos, ale dla mnie wydaje się to proste i szybkie.
 
Przedstawię wam ten pomysł. Nie wiem, co powiedzieliby na to ludzie z DOT. Nie jeździmy szybko, nie jeździmy po autostradach, więc się nie zabezpieczamy.

Ale rozumiem tych, którzy to robią. Dlaczego nie zostawić kilku łańcuchów na przyczepie i celowo zostawić je lekko poluzowane?
Czy naprawdę ma znaczenie, jeśli maszyna może się przetoczyć o 2-3", o ile nie wyleci z przyczepy, gdy przewrócisz ciężarówkę?
Dlaczego wiązać je bez ruchu? Myślę tu na głos, ale dla mnie wydaje się to proste i szybkie.
1. - Jaki byłby cel "luźnych łańcuchów"?

2. - Tak, naprawdę ma znaczenie, jeśli jedna maszyna uderza w drugą.

3. - Wy, którzy macie gładkie drogi, powinniście być wdzięczni.
 
1. - jaki byłby cel "luźnych łańcuchów"?

2. - Tak, naprawdę ma znaczenie, czy jedna maszyna uderza w drugą maszynę.

3. - Wy z gładkimi drogami powinniście być wdzięczni.
Luźne łańcuchy pozwalają na przymocowanie ich do maszyny w sposób, który nie wymaga ich wiązania, ale nadal pozwala na rozsądne zabezpieczenie. Pomyśl o tym, jak działają łańcuchy bezpieczeństwa przyczepy, ale usuń dużą część luzu. Nie są napięte i przypuszczam, że w idealnych warunkach zawiodą i odpadną, ale przez większość czasu powinny spełniać swoje zadanie.

2) nie parkuj swoich maszyn bezpośrednio jedna na drugiej. Nie mówię o stopach luzu, mówię o maksymalnie 2-3 calach.

3). Cóż, jestem wdzięczny, dopóki nie dostaniemy naszych lokalnych rachunków podatkowych. Ale byłbym równie zaniepokojony kierowcą ciągnącym przyczepę po złych drogach, co spowodowałoby przemieszczanie się maszyn. Może trochę za szybko.
 
Właściwie zrobiłem kilka zdjęć naszych beznadziejnych warunków drogowych w zeszłym tygodniu, żeby je opublikować, ale pomyślałem, że na pewno ludzie zrozumieją to zjawisko bez konieczności oglądania dowodów. Najwyraźniej nie.
 
Każdej wiosny nasze lokalne stowarzyszenie zaprasza kilku policjantów DOT, aby wygłosili swoje przemówienie.

Wszyscy mówią mniej więcej to samo (w rzeczywistości może być inaczej), ale szukają sprzętu, który toczy się do tyłu od startu lub do przodu przy zatrzymaniu. W przypadku kosiarek tak naprawdę nie obchodzi ich, czy ma 2 paski, czy wszystko jest zapięte, szukają ruchu sprzętu na przyczepie.

Zamknięte przyczepy i ciężarówki skrzyniowe to eliminują. lol
 
1 - 18 of 18 Posts