Lawn Care Forum banner

Muggenbestrijding

17K views 20 replies 12 participants last post by  Trees Too  
#1 ·
Ik hoor over 4 weken en zelfs 8 weken durende toepassingen die geen muggen beloven.

Wat gebruiken ze??

Beste methode van toepassing?? Ik gok op een rugspuit met vernevelaar.

Alle adviezen worden gewaardeerd.

Welk type PBM draag je ook?

#2 ·
Ik doe maar een beetje muggenspray, vooral voor vaste klanten, plus vrienden en familie. Ik gebruik Crosscheck (bifenthrin). Ik spuit met een Stihl rugblazer/vernevelaar. Ik gebruik een ademhalingsmasker, hoed, bril, lange mouwen. Hoewel ik alleen op windstille dagen spuit, zit er wat nevel in de lucht, dus ik bedek me goed.

De timing is lastig, ik wacht op windstille dagen, zonder recente regen of regen in de voorspelling. Het te bespuiten gebladerte moet droog zijn. Ik wil goede resultaten, dus ik ben kieskeurig over wanneer ik spuit.

Zeer goede resultaten gedurende 4 weken, maar afhankelijk van het weer. De effectiviteit neemt in de loop van de tijd af. Het is dus het beste om realistische verwachtingen te stellen bij uw klanten. Ik vertel ze dat ze een vermindering van 90% van de muggen op het hoogtepunt kunnen verwachten. Ze steken nog steeds in de schemering, maar veel minder. Hier in de buurt is het erg bosrijk, dus tenzij je spuit, word je midden op de dag aangevallen als je in de schaduw bent. Ik vertel klanten hoe de behandeling daar heel goed voor zorgt.

Crosscheck is gelabeld voor vele andere plagen, zoals teken.

#6 ·
Ik heb talstar en een igr gebruikt, gemengd en heb goede resultaten gehad op mijn eigen terrein (ik woon in een zeer bosrijke omgeving) en bij een paar klanten. Eerste jaar dat ik de toepassing aanbied, dus ik ben nog steeds aan het leren.

Ik heb mijn veldspuit alleen gebruikt rond het terrein en een aparte tank (die nog nooit herbicide heeft bevat) voor het spuiten van landschapsarchitectuur en een paar meter omhoog de fundering. Hoewel ik de rugzakvernevelaar heb overwogen, ben ik geĂŻnteresseerd of dat betere resultaten oplevert? Ik krijg nog steeds wat muggen, maar nog geen muggen.

#14 ·
Bifenthrin is een zeer kortetermijnoplossing. Zoek de Demand CS met Archer IGR multipack op. Ze geven garanties over de tijdsduur dat het de muggen weghoudt.
Ik heb mijn twijfels over 60 dagen controle, vooral in de lente. Welk percentage vegetatie is er meer tussen 60 dagen? Mijn eigendommen variëren gedurende het jaar. In het vroege voorjaar gebruik ik minder water, in de zomer het meest en in de herfst begint het weer af te nemen.

#10 ·
Verkoop vleermuishuizen:)
Elimineer stilstaand water
Laat de staats- of provinciale extensie larvenbestrijdingsmiddelen gebruikenThumbs Up

#15 ·
Ik spoot vroeger veel tegen muggen.
Ik gebruikte Wisdom TC, bifenthrin.
En een Stihl rugzakvernevelaar.
De reden dat je een rugzakvernevelaar wilt gebruiken, is dat je wilt dat de luchtstroom alle bladeren omhoog blaast, zodat je daadwerkelijk de onderkant van de bladeren bedekt. Een gewone spuit spuit alleen de bovenkant.
Spuit ook onder dekken en dakranden, onder oude geparkeerde auto's, boten etc.
De reden om de onderkant van bladeren, dakranden etc. te bedekken, is tweeledig.
1e Tijdens de hitte van de dag zoeken muggen koele schaduwplekken, onder bladeren is een van hun favoriete plekken, schaduw plus bladeren hebben verdamping waardoor het koeler wordt, bijna als een mini-airco.
2e Normale regen van bovenaf wast het niet zo snel van de onderkant van de bladeren af, waardoor het veel langer effectief blijft, hetzelfde onder dakranden waar het nooit regent.
Muggen vliegen ook niet veel hoger dan 12' van de grond, dus je hoeft niet heel hoog te spuiten.
Ik spoot ook altijd een strook van ongeveer 3' rondom het hele gazon, waardoor teken niet van de bos-/struikrand de tuin van mensen in kruipen.

#19 ·
Ik doe maar een beetje muggenspray, vooral voor gewone gazonklanten, plus vrienden en familie. Ik gebruik Crosscheck (bifenthrin). Ik spuit met een Stihl rugblazer/vernevelaar. Ik gebruik een ademhalingsmasker, hoed, bril, lange mouwen. Hoewel ik alleen op windstille dagen spuit, zit er wat nevel in de lucht, dus ik bedek me goed.

Timing is lastig, ik wacht op windstille dagen, zonder recente regen of regen in de voorspelling. Het te bespuiten gebladerte moet droog zijn. Ik wil goede resultaten, dus ik ben kieskeurig over wanneer ik spuit.

Zeer goede resultaten gedurende 4 weken, maar afhankelijk van het weer. De effectiviteit neemt in de loop van de tijd af. Het is dus het beste om realistische verwachtingen te stellen met uw klanten. Ik vertel hen dat ze een vermindering van 90% van de muggen op het hoogtepunt kunnen verwachten. Ze steken nog steeds in de schemering, maar veel minder. Hier in de buurt is het erg bosrijk, dus tenzij je spuit, word je midden op de dag aangevallen als je in de schaduw staat. Ik vertel klanten hoe de behandeling daar heel goed voor zorgt.

Crosscheck is gelabeld voor vele andere plagen, zoals teken.
Mag ik vragen welke licenties u naast uw applicators heeft?

#20 ·
I heard that TruGreen started a MOSQUITO DEFENSE spraying program this year. As I understand it, they are using Talstar at a rate of 1oz per gallon, and applying it with motorized backpack blowers/foggers at 4 week intervals.
Naar mijn mening is één keer per maand aanbrengen verschrikkelijk. Ik heb het hele seizoen elke weekdag behandeld en heb gezien dat het bijna oplichting is om een ​​eigendom een ​​keer per maand te behandelen, tenzij er nauwelijks muggenactiviteit is om mee te beginnen