Lawn Care Forum banner

mulchvraag

2.2K views 14 replies 9 participants last post by  fiveoboy01  
#1 ·
Een paar dagen geleden had ik een gast die me afblafte toen ik hem een offerte gaf. Het waren 115 zakken mulch die ik in bulk koop en laat bezorgen voor $21 per kubieke meter, dus ik dacht dat ik ongeveer 12 kubieke meter nodig zou hebben. Toen wilde hij dat ik de randen ging afwerken, waarvoor ik hem $275 in rekening bracht, en een voorjaarsschoonmaak. Toen (dit is het beste deel) wilde hij dat ik ALLE mulch die al in de bedden lag, verwijderde en meenam. Ik rekende met alles inbegrepen, met 4-5 man die er 7-9 uur aan werkten, dus ik rekende hem iets meer dan $2.000,00. Ik doe dit nu al een tijdje, dus ik dacht dat het een goede prijs was, maar hij maakte me bijna af toen ik het hem vertelde, en hij zit ook niet echt krap bij kas. Dus wat denkt iedereen hier, heb ik het echt verknald of wat?

#4 ·
Klinkt eigenlijk als een goede deal voor mij. Het lijkt erop dat het verwijderen van de oude mulch de prijs heeft opgedreven. Dat moet hij begrijpen. Misschien kun je hem vertellen dat het verwijderen van de oude mulch niet nodig is, en dat zal de prijs verlagen. Anders, f**k die goedkope A$$ motherf**ker. Ik word er ziek van dat mensen een hoop werk willen laten doen, maar er niet voor willen betalen.

#5 ·
DANK U!! kerel heeft een BMW SUV en een Mercedes-Benz SUV op de oprit staan, en ik heb de afgelopen 2 jaar voor hem gewerkt en nog nooit een probleem gehad, toen zei hij: nee nee dat is prima, wat dan ook, ik ga gewoon voor het maaien, ik zou iemand kunnen vinden die het voor $200 doet, ik zei: ja, tuurlijk man.

#6 ·
DANK U!! gasten hebben een BMW suv en een mercedes benz suv op de oprit staan, en ik heb de afgelopen 2 jaar voor hem gewerkt en nog nooit een probleem gehad, toen zei hij: nee nee dat is prima wat dan ook, ik ga gewoon voor het maaien ik zou iemand kunnen vinden die het voor $200 kan doen, ik dacht ja, tuurlijk man
$200!!!!!!!!!!!!!!
Wat denkt deze klootzak wel?!?!?!

#7 ·
Welnu, om te beginnen... 115 zakken komen uit op 8,5 kubieke meter als het 2 kubieke voet zakken zijn. Maar waarom berekent u mulch ĂĽberhaupt per zak? Maar laten we zeggen dat het 12 kubieke meter was, voor versnipperd hardhout zou ik $50 per kubieke meter rekenen als het gemakkelijk werk was. Dat is $600. Afboording kan niet meer dan een paar uur duren. Dus dat is $400. Dus reken op $1000. Verwijdering en verwijdering van oude mulch, reken $50 per uur per persoon. En ik denk dat je dicht bij de juiste prijs zit, maar ik zou zeggen dat je aan de hoge kant zit.

#9 ·
Ten eerste zijn de zakken 3 kubieke voet, ten tweede tel ik hoeveel zakken het zijn en zet ik ze dan om in yards en de gangbare prijs is $65-$80 per yard gekocht en verspreid, ten derde zijn de prijzen hier beneden hoger dan in Holland, net als de kosten van levensonderhoud en inkomen, ten vierde is het niet zo gemakkelijk omdat hij veel kleine bloemen en struiken heeft, ten vijfde rekenen ze hier beneden tussen de $65 en $125, afhankelijk van wat voor soort klus je hebt, maar ik begrijp je punt, bedankt.

#11 ·
Ik heb een mulchklus in het vooruitzicht en het is uitgesloten dat ik het oude spul zou verwijderen. Wat mij betreft, het gaat helpen om te voorkomen dat het onkruid nog eens 3-4 weken verschijnt, wat het moment zal zijn waarop we volop van start gaan en me voldoende tijd zou moeten geven om terug te gaan en het onkruid te verwijderen en meer geld te verdienen!

#12 ·
Op basis van wat je hebt gezegd, en wat hij nodig had of liever wilde, is je prijs precies goed. Zelfs hier in Florida reken ik 50-55 per yard geĂŻnstalleerd, en voor arbeid reken ik 45 per manuur, dus ja. Als hij bij je terugkomt, zorg er dan voor dat je 50% van de betaling vooraf krijgt!!!

#13 ·
Op basis van wat je hebt gezegd, en wat hij nodig had of liever wilde, is je prijs precies goed. Zelfs hier in Florida reken ik 50-55 per yard geĂŻnstalleerd, en voor arbeid reken ik 45 per manuur, dus ja. Als hij terugkomt, zorg er dan voor dat je 50% van de betaling vooraf krijgt!!!
In de panhandle krijgen we 70 - 80 geĂŻnstalleerd. Ik ben het eens....krijg altijd minstens 50% vooraf. Dat doe ik altijd....soms probeer ik volledig vooraf betaald te krijgen.

#14 ·
Jongen, $1700 klinkt als veel geld om een bed schoon te maken en $300 aan mulch neer te leggen. De normale prijs in onze omgeving zou ongeveer de helft zijn van het bedrag dat u noemde. Het kan niet meer dan een dag werk zijn voor een paar jongens.

#15 ·
Jongen, $1700 klinkt als veel geld om een bed schoon te maken en $300 mulch neer te leggen. De normale prijs in onze omgeving zou ongeveer de helft zijn van het bedrag dat u noemde. Kan niet meer dan een dag werk zijn voor een paar jongens.
Ik weet het niet, hij moet al het oude spul verwijderen, wat een PITA is en meer tijd kost dan het neerleggen van het nieuwe spul.

Ik heb een paar dagen geleden een klus geboden, dit was een perceel van 1/8 acre met 1200 vierkante meter bedoppervlak, ik rekende ongeveer 13 kubieke meter om veilig te zijn, en mijn prijs was 840 dollar. Dus om ook het oude spul te verwijderen, dan ga je onvermijdelijk een paar onkruiden trekken, en nieuwe randen, ik denk niet dat ongeveer 2K helemaal niet uit de lijn ligt.