Lawn Care Forum banner

Nowy Chevy 6.6 benzyna vs. diesel, warte 10 tys. więcej?

24K views 29 replies 16 participants last post by  360ci  
#1 ·
Zasadniczo, jak mówi tytuł. Czy Dmax w nowym Chevy jest wart dodatkowe 10 tys.? Mam teraz kilka diesli, ale jeden to stary LB7 Dmax i budzący grozę 6.0 powerstroke. Rozmawiałem z kilkoma osobami z nowym benzynowym 6.6 i bardzo im się podoba bardziej niż stary benzynowy 6.0.

Przygotowuję się do zamówienia nowego samochodu ciężarowego i przyglądałem się opcjom. Zamieściłem podobny wątek na plowsite, ponieważ ten samochód ciężarowy będzie przede wszystkim do odśnieżania, ale pomyślałem, że będzie tu większy zasięg.
 
#5 ·
Gasser przez cały czas. Teraz zaleca się, aby nowe silniki Diesla nie pracowały na biegu jałowym dłużej niż 5 minut. Nie wyobrażam sobie, że jestem w środku trasy pługa i muszę przechodzić cykl regeneracji emisji.
 
#8 ·
Kolejna sprawa to to, że nie będzie to codziennie używany samochód ciężarowy i wiem, że miałem problemy z Fordem, gdy stał przez długi czas.....
Kolega kupił nową ciężarówkę KW i kupił 55-galonową beczkę DEF. Zepsuł się, zanim wszystko zużyli, co spowodowało mnóstwo problemów, które doprowadziły do problemów z gwarancją
 
#7 · (Edited)
Koniec z dieslami dla mnie. Moje doświadczenia pokazują, że nowoczesne diesle są zawodne i drogie, to złom ze względu na normy emisji spalin. Wszelkie oszczędności paliwa pójdą w koszty napraw plus początkowa cena zakupu.

Mój wujek, mechanik diesli z ponad 40-letnim doświadczeniem, powtarza to samo. Trzymaj się z daleka od ciężarówek z silnikiem diesla.
 
#15 ·
Nigdy więcej diesli dla mnie. Moje doświadczenia z nowoczesnymi dieslami są takie, że są one zawodne i drogie ze względu na normy emisji spalin. Wszelkie oszczędności paliwa pójdą w koszty napraw plus początkowa cena zakupu.

Mój wujek, mechanik diesli z ponad 40-letnim doświadczeniem, powtarza to samo. Trzymaj się z daleka od ciężarówek z silnikiem diesla.
Kiedyś dużo pracowałem przy dieslach, 7.3 power stroke i 5.9 Cummins najlepsze, nowoczesne diesle są o wiele za drogie, niezawodność spada z powodu głupiego DEF, emisji, EGRS, to zrujnowało je, chyba że je usuniesz. Problem w tym, że w niektórych stanach, jeśli zostaniesz zatrzymany przez policjantów stanowych i jeśli wiedzą, że twoja emisja spalin z diesla została usunięta, będziesz musiał zapłacić za to wysokie grzywny. Ford 7.3 Godzilla to właściwy wybór
 
#10 ·
Mam Duramaxa z 2002 roku, który uwielbiam. Ciężarówki z silnikiem Diesla zaczęły się psuć po wprowadzeniu DPF. 2006 był ostatnim dobrym rokiem dla Duramaxa.
Jak mówiłem. Mam 04 i było dobrze, ale nie miałem do czynienia z nowszymi dieslami... Zostawmy to rządowi, żeby zepsuł dobrą rzecz
 
#12 ·
Zasadniczo jak w tytule. Czy Dmax jest wart dodatkowe 10 tys. w nowym Chevy? Mam teraz kilka diesli, ale jeden to stary LB7 Dmax i budzący grozę 6.0 powerstroke. Rozmawiałem z kilkoma osobami z nowym benzynowym 6.6 i bardzo im się podoba bardziej niż stary benzynowy 6.0.

Przygotowuję się do zamówienia nowego samochodu ciężarowego i przyglądałem się opcjom. Zamieściłem podobny wątek na plowsite, ponieważ ta ciężarówka będzie przeznaczona głównie do orki, ale pomyślałem, że będzie tu większy zasięg.
Diesel się nie opłaci
Wykonaliśmy obliczenia 6 razy od niedzieli
Musiałbyś zatrzymać ciężarówkę na 300 000 mil i zgromadzić tyle użytkowania w okresie potrzebnym na spłatę (4-6 lat), w przeciwnym razie nie zobaczysz zwrotu z dodatkowych dziesięciu tysięcy.
Diesel nie robi czegoś, czego nie zrobi benzyna
Był czas w technologii, kiedy to było prawdą
Ale już nie
 
#14 ·
Powodzenia w próbie zamówienia nowego samochodu ciężarowego. Nie zobaczysz go przez wiele miesięcy. Chyba że jeździsz 50 tys. + mil rocznie, olej napędowy nie będzie opłacalny. Jeśli kupujesz GM, 6.6 to dobry wybór.
Zamówiłem osobistą ciężarówkę w lutym, dostałem ją w kwietniu. Dealer powiedział, że nadal czeka się 6-8 tygodni, ale jest coraz szybciej. Powiedział, że Chevy nie pozwala obecnie zamawiać niektórych pakietów, co zależy od niedoboru chipów.
 
#17 ·
W przypadku ciężarówki roboczej benzyna jest jedynym rozwiązaniem, chyba że holujesz bardzo CIĘŻKIE rzeczy. Przeważnie pokonujemy kilometry naszymi pojazdami benzynowymi i również nimi holujemy. Kiedy musimy użyć wywrotki o masie 20 tys. funtów lub przyczepy do sprzętu o masie 30 tys. funtów, wtedy wyjeżdża Diesel F450.
 
#20 ·
fwiw spójrz na benzynowego Forda 7.3L. Kupiliśmy go w zeszłym roku z F550 i pociągnie wszystko, czego chcesz, z wyjątkiem spychacza.
Z jakiegoś powodu lokalni dealerzy Forda i Ramu nie chcą nawet z tobą rozmawiać o zamówieniu ciężarówki z regularną kabiną. Dbamy również o właścicieli jednego z lokalnych dealerów Chevroleta i potraktował mnie całkiem uczciwie.
 
#21 ·
Wymieniłem rozrusznik w moim furd 6.7... co za gówno. Zdejmij oponę i wewnętrzne nadkole. Powodzenia w manewrowaniu tym cholernym czymś. Włożyłem zamiennik z Napy, który działał 3 razy, zanim zostawił mnie na lodzie z rachunkiem za holowanie. Znowu wymieniłem i poszło 8 godzin z rachunkiem.
Miło jest jednak mieć całą tę moc, a dźwięk diesla bez egr i z prostym wydechem jest wspaniały. Polecam tę inwestycję wszystkim po wygaśnięciu gwarancji.
Ale to jest mój samochód służbowy i nigdy osobiście nie kupiłbym diesla. Zbyt trudny i czasochłonny w naprawie (choć można to zrobić), nie wspominając o cenach części.
 
#23 ·
Zmieniłem rozrusznik w moim furd 6.7... co za gówno. Zdejmij oponę i wewnętrzne nadkole. Potem powodzenia w manewrowaniu tym cholernym czymś. Włożyłem zamiennik Napa, który działał 3 razy, zanim zostawił mnie na lodzie z rachunkiem za holowanie. Wymieniłem ponownie i poszło 8 godzin z rachunkiem.
Ale miło jest mieć całą tę moc i dźwięk silnika Diesla bez egr i z prostą rurą, to wspaniałe. Polecam tę inwestycję wszystkim po wygaśnięciu gwarancji.
Ale to moja ciężarówka firmowa i nigdy osobiście nie posiadałbym diesla. Zbyt trudne i czasochłonne w naprawie (choć można to zrobić), nie wspominając o cenach części.
Mój będzie miał kilka części, które odpadną tej zimy. Cholerny rdza z Arizony!!! Lolol
 
#24 ·
GAS. Same emisje to dla mnie wystarczający powód, żeby nigdy nie kupować diesla, ale jestem facetem od ciężarówek skrzyniowych. Przy zakupie przyglądałem się dieslom i wyjaśniono mi, że trzeba uruchomić ten system, żeby go oczyścić, w przeciwnym razie nie będzie można się ruszyć. Następnym poszukiwaniem silnika były ciężarówki benzynowe.
 
#25 ·
Cóż, po przeczytaniu wszystkiego tutaj i rozmowie z około 2 tuzinami lokalnych facetów, którzy mają diesle z 2018 roku i nowsze (używane tylko do pracy, nie prywatnie) i wysłuchaniu wszystkich problemów, jakie mieli w związku z problemami z emisją, w 95% jestem pewien, że wybiorę benzynę. W zeszłym tygodniu na wakacjach dowiedziałem się, że moja 6.0 powerchoke ma również pękniętą głowicę..... :rolleyes:
 
#26 ·
Koniec z dieslami dla mnie. Moje doświadczenie jest takie, że nowoczesne diesle są zawodne, drogie i złomiaste ze względu na normy emisji spalin. Wszelkie oszczędności paliwa pójdą w drzwi z kosztów napraw plus początkowa cena zakupu.

Mój wujek, mechanik diesli z ponad 40-letnim doświadczeniem, powtarza to samo. Trzymaj się z daleka od ciężarówek z silnikiem diesla.
To. Plus, serwisuję wiele nieruchomości blisko siebie, na przykład 4 na jednym bloku, więc ciągłe cykle start/stop są wystarczająco trudne dla silnika benzynowego, a jeszcze gorzej dla silnika diesla, który opiera się na określonej temperaturze roboczej dla maksymalnej wydajności i mniejszej liczby problemów. Jedynym plusem diesla 6.6 jest 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów. Słyszałem, że jest świetna pod względem mpg, ale za cenę zakupu ponad 10 000 dolarów w porównaniu do benzyny 6.6 z wypróbowaną i przetestowaną 6-biegową automatyczną skrzynią biegów, diesel jest trudny do sprzedania, jeśli nie ciągniesz więcej niż kilka ton.
 
#28 ·
Czy Chevy nie montuje 10-biegowej skrzyni biegów w silnikach benzynowych? Ford to robi? To ta sama skrzynia biegów, ponieważ opracowali je razem, tylko inne przełożenia naklejek dla silników.
Mam 10-biegową skrzynię biegów w moim 2020 f350 6.2 benzyna i jak dotąd jestem z niej bardzo zadowolony. Włącz tryb holowania i redukuje biegi z hamowaniem silnikiem i z łatwością ciągnie przyczepę o masie 10 tys. Zawsze jest na właściwym biegu.
 
  • Like
Reactions: BrandonV
#30 ·
Ford 6.2 zbliża się do końca swojego cyklu życia pod względem emisji, ale jest solidnym silnikiem i jest dostarczany z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów w F350, ale tylko z 6-biegową w F250. Teraz mam Rama, ale prawdopodobnie przejdę do GM. Konserwacja HEMI jest najwyższa ze wszystkich benzynowych V8. Świece zapłonowe z miedzianym rdzeniem, które wymagają wymiany co 40 000 km - 16 świec zapłonowych! Miałem szczęście mieć przedłużoną gwarancję, ponieważ co drugi rok miałem problemy z kolektorami wydechowymi, które odłączały się od bloku, co za każdym razem oszczędzało 1600 $ dzięki gwarancji. Mam teraz tylko 178 000 km na ciężarówce i ma dziesięć lat. Miałem uszczelkę głowicy przy 168 000 km, a przedłużona gwarancja pokryła to za 2500,08 CAD. Niezawodność to jedno, przestoje to drugie. Jestem religijny z czasem wymiany płynów i tym podobnych.