De veegmachine is een erg dure en tijdrovende manier om schoon te maken. Prijzen van 2001 volgen. De veegmachine (2158,00) moet worden gebruikt met de snelkoppeling (863,00). Als je klaar bent, moet je er nog steeds af en die rommel opscheppen om ervan af te komen. Dan moet je je dek terugzetten om te snijden.
Ik denk dat het een leuk concept is als je consequent vuile looppaden of lichte sneeuwbestuivingen over een kilometer trottoir hebt, maar het is echt niet de meest efficiënte manier om voorjaarsschoonmaak te doen.
De veertand-verticuteerder is een uitstekend hulpmiddel. Het is geen echte verticuteerder, maar die discussie laat ik voor een andere keer. De unit klikt zonder gereedschap in ongeveer 10 seconden aan de voorkant van het dekframe en komt er net zo snel weer af. Je rijdt hiermee over het slapende gazon en zuigt het puin op met de GHS en je bent klaar. Ik verdien veel $$$$ met deze opstelling in ongeveer 5 weken. Mijn verticuteerder was betaald met de eerste klus en ik betaalde voor een nieuwe Walker in minder dan een jaar. Niet om op te scheppen, maar gewoon om je potentieel te laten zien, oh, ik vergat je te vertellen dat ik dit parttime en solo deed.
Je moet vinden wat voor jou werkt, maar ik denk echt niet dat je 3K wilt uitgeven om iets te doen dat je gemakkelijker voor 200,00 had kunnen doen. Succes