Lawn Care Forum banner

Prijzen voor graszoden

1.3K views 1 reply 2 participants last post by  WhohasHelios?  
#1 ·
Een van mijn bestaande klanten wil een prijs voor een kleine klus. Het is een gebied dat is vernield door kinderen en wat klussen die op het terrein zijn gedaan. Ik moet het volgende doen:
1) bestaand gras verwijderen
2) gebied voorbereiden met 2" nieuwe teelaarde, kalk, startmeststof
3) de graszoden leggen en oprollen

Het gebied is ongeveer 300 sq ft. De graszoden kosten me ongeveer $0,20/sq ft, ongeveer $60.
Maar het verwijderen en voorbereiden gaat wat tijd en wat rugwerk kosten. Ik dacht aan $450 voor de klus. Is dat te hoog? Het huis staat in een wijk met een midden- tot hogere inkomensklasse.

#2 ·
zinkjo said:
Een van mijn bestaande klanten wil een prijs voor een kleine klus. Het is een gebied dat is vernield door kinderen en wat klussen die op het terrein zijn gedaan. Ik moet het volgende doen:
1) bestaand gras verwijderen
2) gebied voorbereiden met 2" nieuwe teelaarde, kalk, startmeststof
3) de graszoden leggen en oprollen

Het gebied is ongeveer 300 sq ft. De graszoden kosten me ongeveer $0,20/sq ft, ongeveer $60.
Maar het verwijderen en voorbereiden gaat wat tijd kosten en wat rugwerk. Ik dacht aan $450 voor de klus. Is dat te hoog? Het huis staat in een wijk met een midden- tot hoger inkomen.
Ik plaats meestal geen vragen over prijzen, ik vind het een beetje overbodig... Maar hier gaat het:

Ik ben in Canada en toen ik het berekende, kwam het uit op $459,00 CND retail.

Ik betaal $0,24 per sq. foot voor de graszoden. Ik denk dat je laag zou zitten, maar het komt echt neer op je omgeving. Als je met deze klus een cent verdient en het zijn fatsoenlijke klanten, dan denk ik dat die prijs goed klinkt.

-Reuben