Ik heb een FS90r die ik al een paar dagen probeer te repareren en het probleem niet kan vinden (ik ben vrij nieuw in het werken met trimmers, maar weet er wel iets van). Als iemand me advies kan geven, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ik had het van iemand goedkoop gekocht omdat ze niet wisten hoe ze het moesten repareren, ik dacht dat het waarschijnlijk een simpele reparatie zou zijn zoals een kapotte trekker, maar ik moet zeggen dat de uitlaatdemper geen scherm had geïnstalleerd, dus ze moeten het eruit hebben gehaald, wat is de beste manier om een verstopte uitlaatpoort schoon te maken?Als hij goed stationair draait, zoek dan naar een verstopt scherm in de uitlaatdemper of een verstopte uitlaatpoort achter de uitlaatdemper. Kan ook een carburateurprobleem zijn.
Ik heb de bovenste oranje beschermer verwijderd zodat ik meer kon zien van wat er aan de hand is en het vliegwiel draait als de motor stationair draait, maar ik merkte dat de koppelingsdrum helemaal niet draait als ik de trekker indruk om hem op te toeren en het voelt gewoon alsof hij vastlooptKop of aandrijfas bevroor
Zou dat ervoor zorgen dat de grastrimmer niet op toeren komt en alleen kan stationair draaien? En het spijt me dat ik je bericht in eerste instantie heb gemist, hoe kan ik controleren of de kop vastzit? Ik zal zeggen dat de kop eerder een beetje draaide, maar niet veel, maar het lijkt erop dat hij niet veel vermogen krijgt.Je hebt nooit op mijn bericht gereageerd.
Zit de kop vast? Klinkt wel zo.
Ja, het draait soepel.Can you spin the head by hand? Does it spin freely??
Wat bedoel je met wow lolwow........just wow....
Wat bedoel je in godsnaam met "eenvoudige instructies begrijpen"? Mij werd gevraagd of ik het hoofd vrij kon bewegen en ik zei ja, ik bedoel als je niets waardevols te zeggen hebt aan het gesprek, dan is het zo simpel om niet op het gesprek te reagerenAls je eenvoudige instructies of eenvoudige mechanica niet kunt begrijpen, breng het dan gewoon naar iemand die het wel kan....we zijn er niet, we kunnen het niet zien.....
Nee, ik zou het liever zelf leren, er is geen genie voor nodig om aan kleine motoren te werken, er is alleen ervaring en gezond verstand voor nodig en dat is de weg die ik kies.Geen snede voor jou, als je niet mechanisch onderlegd bent, laat het dan doen door iemand die dat wel is.....je zou jezelf kunnen vernederen, je zou het gerepareerd hebben...
Ik heb de carburateur vervangen. Ik weet dat sommige mensen hem liever schoonmaken, maar in mijn situatie was mijn carburateur in zeer slechte staat, dus besloot ik een aftermarket carburateur te nemen.Heb je de carburateur schoongemaakt?
Ja, ik heb geprobeerd het aan te passen, maar het leek niet veel te doen en draaide nog steeds niet goed op, en ik had het gisteren ook even laten optoeren, maar kort daarna ging het weer terug naar niet optoerenKun je het aanpassen?
Moet toeren maken om de koppeling in te schakelen, zou een hoge en lage afstelling op de carburateur moeten hebben, de hoge afstellen
Oké, ik zal het proberen als ik de nieuwe brandstofleidingen en het brandstoffilter heb geïnstalleerdMoet toeren maken om de koppeling in te schakelen, zou een hoge en lage afstelling op de carburateur moeten hebben, de hoge afstellen
Ja, de koppelingsdrum draait vrij met of zonder de as erin, en iets wat ik ook heb gemerkt is dat hij maar enigszins loopt als hij in de choke-positie staatSo the head spins. When you take the shaft off at the engine, grab the clutch drum. Can you turn it?