Lawn Care Forum banner

Stihl FS90R wil niet toeren en de kop draait niet

5K views 42 replies 6 participants last post by  J. Baker  
#1 · (Edited)
Ik heb een FS90r die ik al een paar dagen probeer te repareren en het probleem niet kan vinden (ik ben vrij nieuw in het werken met trimmers, maar weet er wel iets van). Als iemand me advies kan geven, zou ik dat zeer op prijs stellen.

#3 ·
Als hij goed stationair draait, zoek dan naar een verstopt scherm in de uitlaatdemper of een verstopte uitlaatpoort achter de uitlaatdemper. Kan ook een carburateurprobleem zijn.
Ik had het van iemand goedkoop gekocht omdat ze niet wisten hoe ze het moesten repareren, ik dacht dat het waarschijnlijk een simpele reparatie zou zijn zoals een kapotte trekker, maar ik moet zeggen dat de uitlaatdemper geen scherm had geïnstalleerd, dus ze moeten het eruit hebben gehaald, wat is de beste manier om een verstopte uitlaatpoort schoon te maken?

#8 ·
Je hebt nooit op mijn bericht gereageerd.
Zit de kop vast? Klinkt wel zo.
Zou dat ervoor zorgen dat de grastrimmer niet op toeren komt en alleen kan stationair draaien? En het spijt me dat ik je bericht in eerste instantie heb gemist, hoe kan ik controleren of de kop vastzit? Ik zal zeggen dat de kop eerder een beetje draaide, maar niet veel, maar het lijkt erop dat hij niet veel vermogen krijgt.

#18 ·
Als je eenvoudige instructies of eenvoudige mechanica niet kunt begrijpen, breng het dan gewoon naar iemand die het wel kan.... we zijn er niet, we kunnen het niet zien.....

#19 ·
Als je eenvoudige instructies of eenvoudige mechanica niet kunt begrijpen, breng het dan gewoon naar iemand die het wel kan....we zijn er niet, we kunnen het niet zien.....
Wat bedoel je in godsnaam met "eenvoudige instructies begrijpen"? Mij werd gevraagd of ik het hoofd vrij kon bewegen en ik zei ja, ik bedoel als je niets waardevols te zeggen hebt aan het gesprek, dan is het zo simpel om niet op het gesprek te reageren

#20 ·