Lawn Care Forum banner

De Bad Boy Outlaw Series 2015

22K views 21 replies 11 participants last post by  Luker40  
#1 ·
De modellen van 2015 komen van de productielijn bij Bad Boy!
De Outlaw is helemaal vernieuwd voor 2015, veel updates en een erg mooie nieuwe look!!

Bekijk de video hier >

Image

Image

#3 ·
Repareer alsjeblieft de waardeloze stuurhendels, er zit veel speling op en de controle is ondermaats in vergelijking met andere grasmaaiermerken, ik zou me hierop concentreren en me niet zo druk maken over het er cool uit laten zien, gewoon mijn mening.
Dus je wilt een Cadillac voor Chevy-prijzen, zoals ze zeggen, je krijgt waar je voor betaalt.

#4 ·
Het is echt het gevoel van de xp dat je hebt. Ze gingen voor een soepeler, gemakkelijker te besturen systeem. Als je een taaier gevoel van het aandrijfsysteem wilde en minder "slordig" zoals je het noemde, zoals een Gravely, dan is dat gereserveerd voor de basis Outlaw of Outlaw Extreme. Je verliest de vering, de soepele aandrijvingen en de optie voor het optillen van het powerdeck in combinatie met handmatig, maar de Outlaw extreme is meer gereserveerd voor mijn hardcore LCO's zoals jij. Eerlijk gezegd, als veel mensen op een Gravely 200 of Base Outlaw springen, schrikt het gevoelige gevoel op de hydro's ze in eerste instantie af, vooral als ze gewend zijn aan de G2's of T6 Grasshopper aandrijvingen of iets dergelijks.... Ik geef toe dat als het gaspedaal vol staat en ik er gewoon op spring, het me choqueert nadat ik op je maaier heb gezeten. De xp heeft een meer vertraagde reactie, dus nadat je de stick naar voren duwt, duurt het een seconde voordat de volle snelheid wordt bereikt, meer zoals de Hustler smoothtrak besturing op een fastrak. De meeste jongens die het krijgen, wennen aan het verschil, ik heb een man die alle Gravely 252's en 152's runt, maar de xp kreeg voor zijn persoonlijk gebruik om mee te spelen en zijn plek mee te doen. Hij zei dat hij het fijne gevoel ervan leuk vindt, maar beweert dat als hij het aan zijn crew zou geven, de jongens het fijne gevoel zouden verpesten, dus hij gebruikt het alleen persoonlijk. Ik gaf hem een basiswet om mee te spelen en hij was het ermee eens dat het meer aanvoelde als de 252.... Het is dat verschil in de manier waarop de stuurdempers zijn ingesteld in combinatie met de verbinding en het type transmissie dat wordt gebruikt.... Je kunt proberen een extreme te krijgen voor een demo, ik weet dat er een prijsverschil is, maar voor jou zou je het veel beter vinden, dus het zou wat gemakkelijker zijn om erin te ruilen voor jou...

#5 ·
Dus je wilt een Cadillac voor Chevy-prijzen, zoals ze zeggen dat je krijgt waar je voor betaalt.
Een Cadillac is gewoon een opgepimpte Chevy...lol. Ik heb een Cadillac CTS-V en ik heb een tante met een Malibu...ze zijn bijna kopieën van elkaar, afgezien van het chique gevoel van de mijne samen met mijn 600 pk motor...lol. Hetzelfde geldt voor onze Escalade die we hadden gekoppeld aan de Tahoe... Wat betreft de maaiers, ik heb hier een aantal van de beste maaiers die ooit zijn gemaakt, die zij aan zij met de bad boys worden gedemonstreerd. Mijn deal is dat afgezien van een paar kleine details alle 50 of zo merken maaiers hetzelfde zijn.... Bad Boy heeft een paar dingen die niemand anders kan evenaren, inclusief de prijs, aan de andere kant snijden ze wat hoeken af waar andere bedrijven ons als dealer op spiff, zoals volumebonussen, veel langere vloerplannen en andere spiffs zoals het terugbetalen van 20% opslag op onderdelen wanneer ze worden gegarandeerd. Vanuit het oogpunt van een dealer biedt Bad Boy geen programma's zoals Hustler, Grasshopper en Gravely en de meeste andere merken bieden mij aan. Ze zijn echt een van de meest ongecompliceerde bedrijven met de laagste kosten voor de klant vanwege hun geen onzin-add-ons, fabrieksdirecte manier zonder tussenpersoon, weinig lokale reclame en 99% nationale manier van zaken doen. Ze stellen me in staat om meer volume te verkopen dan wie dan ook, dankzij dit. Ze kunnen dingen doen zoals deze 2015 outlaw en het hele product upgraden naar zijn volledige potentieel en dan schokkend zeggen aan het einde van de presentatie: "Oh trouwens, de prijs is hetzelfde als vorig jaar..." in een markt waar ik zie dat veel van mijn andere bedrijven de prijs willekeurig met $200 of $400 per jaar verhogen en niets veranderen.... Aan de andere kant heeft een Turf Tiger een paar dingen die bad boy niet kan evenaren, inclusief de prijs....lol. Ik hou van beide maaiers en ik hou van en vind verschillende dingen op beide niet leuk. Er is een reden waarom ik besloot om Gravely als een tweede lijn te nemen in plaats van Scag, de dingen die ik leuk vond wogen niet op tegen de prijzen en onzin die bij de lijn kwamen... Ik vond het Gravely-programma en de maaiers samen met de prijzen en het bedrijf eerlijk gezegd beter...

#6 ·
Dus je wilt een Cadillac voor Chevy-prijzen, zoals ze zeggen, je krijgt waar je voor betaalt.
Nee, ik heb minder betaald voor mijn snapper pro s200xt dan voor de outlaw xp en de besturing is veel beter, een degelijk stuursysteem is basic, wat betreft je opmerking dat is gewoon dom, ik weet niet zeker hoe je mijn post verkeerd hebt gelezen, ik vroeg de persoon die de maaiers adverteerde om de besturing van deze maaiers te repareren, maar als je **tch-opmerkingen wilt maken, is dat ook prima. Bezit je ĂĽberhaupt een van deze maaiers? Dat doe ik wel, dus ik hoop dat je met je opmerkingen daadwerkelijk een van deze maaiers bezit en niet alleen maar uit je *** praat

#7 ·
Het is echt het gevoel van de xp dat je hebt. Ze gingen voor een soepeler, gemakkelijker te besturen systeem. Als je een taaier gevoel van het rijsysteem wilde en minder "slordig" zoals je het noemde, zoals een Gravely, dan is dat gereserveerd voor de basis Outlaw of Outlaw Extreme. Je verliest de vering, de soepele aandrijvingen en de optie voor het optillen van het powerdeck in combinatie met handmatig, maar de Outlaw extreme is meer gereserveerd voor mijn hardcore LCO's zoals jij. Eerlijk gezegd, als veel mensen op een Gravely 200 of Base Outlaw springen, schrikt het gevoelige gevoel van de hydro's ze in eerste instantie af, vooral als ze gewend zijn aan de G2's of T6 Grasshopper-aandrijvingen of iets dergelijks.... Ik geef toe dat als het gaspedaal vol staat en ik er gewoon op spring, het me choqueert nadat ik op je maaier heb gezeten. De xp heeft een meer vertraagde reactie, dus nadat je de stick naar voren hebt geduwd, duurt het een seconde voordat de volle snelheid wordt bereikt, meer zoals de Hustler smoothtrak-besturing op een fastrak. De meeste mensen die het krijgen, wennen aan het verschil, ik heb een man die alle Gravely 252's en 152's gebruikt, maar de xp kreeg voor zijn persoonlijk gebruik om mee te knutselen en zijn plek mee te doen. Hij zei dat hij het fijne gevoel ervan leuk vindt, maar beweert dat als hij het aan zijn bemanning zou geven, de jongens het fijne gevoel zouden verpesten, dus hij gebruikt het alleen persoonlijk. Ik gaf hem een basiswet om mee te spelen en hij stemde ermee in dat het meer aanvoelde als de 252.... Het is dat verschil in de manier waarop de stuurdempers zijn ingesteld, in combinatie met de verbinding en het type versnellingsbak dat wordt gebruikt.... Je kunt proberen een extreme te krijgen voor een demo, ik weet dat er een prijsverschil is, maar voor jou zou je het veel beter vinden, dus het zou iets gemakkelijker zijn om erin te veranderen...
Bedankt voor deze input, ik heb mijn dealer naar de besturing gevraagd en ze keken me in feite aan alsof ik gek was, maar de xp is veel moeilijker om rechte lijnen te houden etc., ik vergelijk het met de snapper pro s 200 en daarvoor had ik cub cadet m-serie tanks, beide hadden een zeer responsieve besturing en waren gemakkelijker te besturen in krappe ruimtes etc., Heeft u een onderdeelnummer of iets voor de juiste dempers etc. die dit probleem zouden kunnen oplossen? Nogmaals bedankt voor uw informatieve antwoord en hulp.

#8 ·
Bedankt voor deze input. Ik heb mijn dealer naar de besturing gevraagd en ze keken me in principe aan alsof ik gek was, maar de XP is veel moeilijker om rechte lijnen te houden, enz. Ik vergelijk het met Snapper Pro S 200 en daarvoor had ik Cub Cadet M-serie tanks, beide hadden een zeer responsieve besturing en waren gemakkelijker te besturen in krappe ruimtes, enz. Heeft u een onderdeelnummer of iets voor de juiste dempers enz. die dit probleem zouden kunnen oplossen? Nogmaals bedankt voor uw informatieve antwoord en hulp.
Man, eerlijk gezegd, het is vooral de manier waarop de pomp en de wielmotor zijn opgezet. Ik zal met de jongens praten en kijken of je de jouwe kunt omzetten naar het oude Lightning-gevoel van 2009, maar ik zal zeggen dat als je de basis Outlaw of Extreme krijgt, je er dol op zult zijn, maar misschien een beetje modden en je kunt het zo laten voelen als de Lightning deed...Geplaatst via mobiel apparaat

#9 ·
Man, eerlijk gezegd, het is vooral de manier waarop de pomp en de wielmotor zijn opgezet. Ik zal met de jongens praten en kijken of je die van jou kunt omzetten naar het oude Lightning-gevoel van 2009, maar ik zal zeggen dat als je de basis Outlaw of Extreme krijgt, je er dol op zult zijn, maar misschien een beetje modden en je kunt het zo laten voelen als de Lightning deed...Geplaatst via mobiel apparaat
ok bedankt voor de info ik heb de maaier gekregen omdat hij een hogere maaisnelheid heeft en de vering als ik de vering zou verliezen zou ik waarschijnlijk gewoon bij Snapper Pro maaiers blijven maar ik ben er zeker van dat je weet dat de hobbelige velden etc. bij een wijd open maaisnelheid de Outlaw XP-vering enorm is. Nogmaals bedankt.

#10 ·
HĂ© Thornton, om je armen stijver te maken zoals bij de SCAG, beweeg je de stuurdemper naar beneden. Daar is een aanpassing voor en een andere inkeping om hem in te zetten. Om hem agressiever te laten rijden, beweeg je je stuurstangen naar beneden om je slag te verkorten.... Blij dat je iets hebt gepost, ik wist nooit hoe gemakkelijk het was om het aan te passen totdat iemand van de fabriek dit zag en me sms'te.... Toen ze de machine ontwierpen, maakten ze de optie om terug te gaan naar de stijvere manier die ze vroeger hadden... Geplaatst via mobiel apparaat[/i]

#13 ·
Hey thornton, to get your arms stiffer like the SCAG move the steering dampners down. There is an adjustment for that and different notch to put it in. To make it drive more aggressive move your steering rods down to shorten your stroke.... Glad you posted something, I never knew how easy it was to adjust till someone from the factory saw this and texted me.... When they designed the machine they made the option to adjust back to the stiffer way they used to have...Posted via Mobile Device
echt waar? wauw, ik heb meerdere keren naar het stuursysteem gekeken en ze niet opgemerkt, ik zal de maaier eruit halen en kijken of ik ze kan aanpassen, zo ja, dan voel ik me een idioot, ik heb een paar honderd uur op deze machine en de hele tijd geklaagd, als het zo gemakkelijk was om het op te lossen, zal ik gewoon moeten lachen, ik zal je laten weten hoe het gaat, nogmaals bedankt.

#15 ·
HĂ© thornton, om je armen stijver te maken zoals bij de SCAG, beweeg je de stuurdemper naar beneden. Er is een aanpassing voor en een andere inkeping om hem in te zetten. Om hem agressiever te laten rijden, beweeg je je stuurstangen naar beneden om je slag te verkorten.... Blij dat je iets hebt gepost, ik wist nooit hoe gemakkelijk het was om het aan te passen totdat iemand van de fabriek dit zag en me sms'te.... Toen ze de machine ontwierpen, hebben ze de optie gemaakt om terug te gaan naar de stijvere manier die ze vroeger hadden...Gepost via mobiel apparaat
Het allereerste wat ik deed op mijn 09 Lightning was de dempers aanpassen zodat de hendels gemakkelijker bewogen. Ik heb ongeveer 250 bomen op mijn terrein waar ik omheen maai, dus bedieningsarmen die gemakkelijker te bewegen zijn, zijn een must.Ik trek ook een 5' sleepmaaier achter me aan (en naar links verschoven), dus ik moet bredere bochten maken als ik om bomen heen ga.

#17 ·
Bad Boy verkoopt alleen looks. Kan ik er ook een Wing en een liftkit op krijgen!
Bad Boy is een van de zwaarst gebouwde maaiers op de markt...in elk opzicht. Ik weet het, ik heb er zelf een gehad en er nu 6 jaar mee gewerkt. Maar ik ben altijd geamuseerd door mensen die geen persoonlijke kennis hebben van de WERKELIJKE details...ze maken allemaal dezelfde onwetende opmerkingen.

Ik hou ook niet van de wings, maar er zijn een paar dingen die je in gedachten moet houden. Alle BB's worden niet met wings geleverd, en als ze dat wel doen, kun je ze gemakkelijk verwijderen. En, wat nog belangrijker is, de wing neemt niets weg van de overbouw van de rest van de machine.

#19 ·
Bad Boy is een van de zwaarst gebouwde maaiers op de markt....in elk opzicht. Ik weet het, ik heb er daadwerkelijk een gehad en er nu 6 jaar lang een gebruikt. Maar ik ben altijd geamuseerd door mensen die geen persoonlijke kennis hebben van de WERKELIJKE details....ze maken allemaal dezelfde onwetende opmerkingen.

Ik hou ook niet van de vleugels, maar er zijn een paar dingen die je in gedachten moet houden. Alle BB's worden niet met vleugels geleverd, en als ze dat wel doen, kun je ze gemakkelijk verwijderen. En, wat nog belangrijker is, de vleugel neemt niets weg van de overbouw van de rest van de machine.
Ik ben BB's niet echt aan het afkraken, man. Ik weet zeker dat het goede machines zijn. Ik heb er een paar bekeken. Ze lijken gewoon gimmicky spullen op ze te verkopen of wat dan ook en dat soort dingen stoten me gewoon af. Het lijkt erop dat ze zich meer richten op de coolfactor dan op de functie. De weinige die ik heb gezien, lijken echt hoog te zitten, wat in mijn omgeving met de heuvels niet goed zou werken. Misschien is dat de reden waarom alle dealers ze hier niet meer verkopen...ik weet het niet. Ik zal zeggen dat ze wel erg zwaar gebouwd zijn.

#21 ·
Ik ben niet echt aan het afkraken van BB's man. Ik weet zeker dat het goede machines zijn. Ik heb er een paar bekeken. Ze lijken gewoon gimmicky spullen te verkopen of wat dan ook en dat soort dingen stoten me gewoon af. Het lijkt erop dat ze zich meer richten op de coolfactor dan op de functie. De paar die ik heb gezien, lijken erg hoog te zitten, wat in mijn omgeving met de heuvels niet goed zou werken. Misschien is dat de reden waarom alle dealers hier zijn gestopt met de verkoop... ik weet het niet. Ik zal zeggen dat ze wel erg zwaar gebouwd zijn.
Ik begrijp het punt over de vleugel, maar de hoogte van de stoel is geen probleem voor hellingen. Ik maai regelmatig een helling die zo steil is dat de hele maaier (Lightning met 26 pk LC Kawi) zijwaarts de heuvel afglijdt en me nog nooit ook maar de minste indicatie heeft gegeven dat hij in de buurt kwam van omslaan. De breedte van de maaier (en het zwaartepunt) is meer dan genoeg om de zithoogte te compenseren.Ook hoor ik vaak over de BB-vleugel, maar lijk ik nooit iets te horen over andere "niet-functionerende" aspecten van fabrikanten...zoals bijvoorbeeld "tijgerstrepen". En houd er rekening mee dat heel weinig BB's vleugels hebben. Ik zeg maar..."

#22 ·
Repareer alsjeblieft de waardeloze stuurhendels, er zit veel speling op en de controle is ondermaats in vergelijking met andere grasmaaiermerken, ik zou me hierop concentreren en me niet zo druk maken over het er cool uit laten zien, gewoon mijn mening.
Ik heb je oude berichten Thorton gelezen en ben het ermee eens. Vandaag voor het eerst gemaaid met mijn gloednieuwe zt 60 inch en het sturen was verschrikkelijk in vergelijking met de hustler van mijn familie die we al 6 jaar hebben.

Ik heb een enorm gazon en geef deels de schuld aan de lage snelheden van de 60 inch met de standaard Kawasaki-motor, maar het enige waar ik aan kon denken tijdens het maaien was hoe ik recht zou komen en langzaam zou compenseren met die linker hendel als ik naar links draaide. Rechtsaf hetzelfde. Welke hendel ik ook het minst gebruikte, mocht niet vol vermogen gaan, anders zou de maaier die kant op duwen. Zou het meestal merken op lichte hellingen, wat ik een beetje verwacht. Het probleem is dat deze machine slechts 7 mph haalt en als je één hendel terug moet trekken om de andere te compenseren, ga je nu supersnel.

Ik heb VEEL ervaring met zero turns. Om de paar jaar moeten we de bedieningselementen van onze hustler super Z opnieuw afstellen. De ene zou een centimeter voor de andere staan. Geen probleem, want je raakte gewend aan die configuratie. Moest het gewoon op een gegeven moment repareren. Mijn probleem met deze bad boy is. Dat het verandert bij elke passage. Wordt vermoeiend. Eén ronde moet je de rechter terugtrekken om te compenseren. Dan moet je bij de volgende passage de linker terugtrekken. Wordt verwarrend en kost te veel energie om over na te denken. Probleem is dat ik nu aan de outlaw 72 inch denk en denk dat dat al mijn problemen zou oplossen. Enige gedachten?!?!
Geplaatst via mobiel apparaat