Het is echt het gevoel van de xp dat je hebt. Ze gingen voor een soepeler, gemakkelijker te besturen systeem. Als je een taaier gevoel van het rijsysteem wilde en minder "slordig" zoals je het noemde, zoals een Gravely, dan is dat gereserveerd voor de basis Outlaw of Outlaw Extreme. Je verliest de vering, de soepele aandrijvingen en de optie voor het optillen van het powerdeck in combinatie met handmatig, maar de Outlaw extreme is meer gereserveerd voor mijn hardcore LCO's zoals jij. Eerlijk gezegd, als veel mensen op een Gravely 200 of Base Outlaw springen, schrikt het gevoelige gevoel van de hydro's ze in eerste instantie af, vooral als ze gewend zijn aan de G2's of T6 Grasshopper-aandrijvingen of iets dergelijks.... Ik geef toe dat als het gaspedaal vol staat en ik er gewoon op spring, het me choqueert nadat ik op je maaier heb gezeten. De xp heeft een meer vertraagde reactie, dus nadat je de stick naar voren hebt geduwd, duurt het een seconde voordat de volle snelheid wordt bereikt, meer zoals de Hustler smoothtrak-besturing op een fastrak. De meeste mensen die het krijgen, wennen aan het verschil, ik heb een man die alle Gravely 252's en 152's gebruikt, maar de xp kreeg voor zijn persoonlijk gebruik om mee te knutselen en zijn plek mee te doen. Hij zei dat hij het fijne gevoel ervan leuk vindt, maar beweert dat als hij het aan zijn bemanning zou geven, de jongens het fijne gevoel zouden verpesten, dus hij gebruikt het alleen persoonlijk. Ik gaf hem een basiswet om mee te spelen en hij stemde ermee in dat het meer aanvoelde als de 252.... Het is dat verschil in de manier waarop de stuurdempers zijn ingesteld, in combinatie met de verbinding en het type versnellingsbak dat wordt gebruikt.... Je kunt proberen een extreme te krijgen voor een demo, ik weet dat er een prijsverschil is, maar voor jou zou je het veel beter vinden, dus het zou iets gemakkelijker zijn om erin te veranderen...