Lawn Care Forum banner

Oferta silnika Predator z Harbor Freight

2 reading
45K views 11 replies 7 participants last post by  Kaioh  
#1 ·
Czy ktoś inny miał jakieś dobre lub złe doświadczenia z silnikami Predator?
 
#2 ·
Rick,

Kupiłem właśnie jeden z silników Predator 173cc. Mam Toro 21 cali Commercial, który był dostarczany z Toro/Suzuki 2-suwowym. Stare koło pasowe i adapter ostrza są większe niż 7/8 cala średnicy silnika HF. Wydają się mieć 25 mm (nie mają 1 cala średnicy). Jak poradziłeś sobie z tym problemem, czy też Twój wał korbowy miał 7/8 cala?

Dzięki - Ed
 
#3 ·
Właśnie kupiłem jeden z silników Predator 173cc. Mam Toro 21in Commercial, który był dostarczany z Toro/Suzuki 2-suwowym. Stare koło pasowe i adapter ostrza są większe niż średnica 7/8 cala silnika HF. Wydają się mieć 25 mm (nie mają 1 cala średnicy). Jak poradziłeś sobie z tym problemem, czy też Twój wał korbowy miał 7/8 cala?

Kilka lat temu pozbyłem się Snappera i zachowałem kilka części, więc miałem koło pasowe z otworem 7/8 cala, które było o 1/8 cala większe średnicy niż Toro OE, niewielkie przyspieszenie. Użyłem uniwersalnego adaptera ostrza Arnold 7/8 cala, trochę oszlifowałem boki, żeby pasował do ostrza Toro. Ostrze Toro miało 2 dodatkowe otwory, adapter miał 2 otwory, które idealnie się zgrywały, więc teraz mam 3 śruby trzymające ostrze. Użyłem pełnej długości klina 3/16 cala, a stare koło pasowe Toro 1 cal było idealnej długości jako dystans do utrzymania koła pasowego napędowego na miejscu.

Teraz nasz 21-calowy model komercyjny używa zupełnie innego systemu. Nasz ma stalowy stożek pod pokładem z łożyskiem, w którym mieści się adapter. W tym celu poważnie rozważyłbym zdobycie kilku metalowych pasków o grubości 1/16 cala, owinięcie ich wokół wału korbowego silnika HF od jednej krawędzi wpustu do drugiej. Nasuń koło pasowe OE, aby je utrzymać. Zrób kolejny pasek o szerokości 3/16 cala i grubości 1/8 cala (lub spiłuj wpust) i użyj go do zrekompensowania różnicy w wpustach i załóż adapter ostrza OE, upewnij się, że śruba ostrza jest dokręcona. Jeśli to zrobisz, uważaj, aby niczego nie uderzyć, ponieważ nasz model komercyjny ma wpust odlany w adapterze i może się ściąć.
Mam zapasowy silnik Toro/Suzuki 2-suwowy, który wyjąłem z kosiarki mieszkalnej, która dobrze działała, ale wymagałaby pracy nad gaźnikiem, ponieważ stoi na półce od 2007 roku. Sprzedałbym go stosunkowo tanio.
 
#4 ·
Mam teraz moją starą kosiarkę komercyjną Toro 22040 (wcześniej zasilaną silnikiem dwusuwowym Toro/Suzuki) z powrotem w ruchu z silnikiem Harbor Freight/Predator. Używałem jej przez ostatnie dwa dni. Zbyt wcześnie, aby wiedzieć, jak dobrze się sprawdzi na dłuższą metę, ale obecnie sprawdza się świetnie jako moja kosiarka do przycinania. Udało mi się użyć gotowych części od dealera Snapper i zmodyfikowanego wpustu. Silnik Predator (& toro) używa wpustu 3/16, ale Snapper używa wpustu 5/32. Musiałem zlecić warsztatowi modyfikację mojego wpustu Predator na wpust stopniowany 3/16 do 5/32.

Znalazłem gościa na eBay, który robi adaptery do używania wału korbowego 7/8 z adapterem koła pasowego 1 cala i/lub ostrza. Jest gotów zrobić jeden, aby umożliwić używanie standardowych części 25 mm z części Toro, z silnikiem Harbor Freight/Predator (z wałem korbowym 7/8). Prawdopodobnie zleci mu zrobienie jednego, abym mógł wrócić do części OEM Toro, jeśli będę miał jakieś problemy. Czas był początkowo czynnikiem napędowym, zmuszającym do używania części Snapper.
 
#6 ·
Czynnikiem dla Ciebie będzie średnica wału korbowego w/na Twoim Snapperze. Jeśli ma średnicę 7/8, to jesteś w domu. Powiedziawszy to, zapłaciłem 32,47 $ za adapter ostrza i koło pasowe. Koło pasowe to największy wydatek, adapter ostrza kosztował 6,xx $. Jak dotąd wszystko, co znalazłem, pokazuje, że Snapper używa wpustów 5/32, ale Predator Harbor Freight ma wpust 3/16 i wpust. Części, które sprzedał mi dealer Snappera, mają wpusty 5/32. Poszedłem do lokalnego warsztatu w poszukiwaniu materiału na wpust 5/32. Szybko sprawdzili i powiedzieli, że materiał na wpust 5/32 nie jest dostępny. Zaoferowali, że przetną mój, robiąc z niego wpust schodkowy 3/16 do 5/32. FYI, wziąłem silnik i wszystkie części, aby mogli wszystko dopasować, aby upewnić się, że będzie działać/pasować prawidłowo. Musieli wykonać jedno dodatkowe cięcie po tym, jak pomyśleli, że powinno działać. Zabranie wszystkiego do nich, aby to wszystko dopasować, zaoszczędziło dużo czasu i frustracji.
 
#7 ·
Czynnikiem dla ciebie będzie średnica wału korbowego w twoim Snapperze. Jeśli ma średnicę 7/8, to jesteś w domu. Powiedziawszy to, zapłaciłem 32,47 $ za adapter ostrza i koło pasowe. Koło pasowe to największy wydatek, adapter ostrza kosztował 6,xx $. Jak dotąd wszystko, co znalazłem, pokazuje, że Snapper używa wpustów 5/32, ale Harbor Freight Predator ma wpust 3/16 i wpust. Części, które sprzedał mi dealer Snappera, mają wpusty 5/32. Poszedłem do lokalnego warsztatu w poszukiwaniu materiału na wpust 5/32. Szybko sprawdzili i powiedzieli, że materiał na wpust 5/32 nie jest dostępny. Zaproponowali wycięcie mojego, zamieniając go na wpust schodkowy 3/16 do 5/32. FYI, wziąłem silnik i wszystkie części, aby mogli wszystko dopasować, aby upewnić się, że będzie działać/pasować prawidłowo. Musieli wykonać jedno dodatkowe cięcie po tym, jak pomyśleli, że powinno działać. Zabranie wszystkiego do nich, aby to wszystko dopasować, zaoszczędziło dużo czasu i frustracji.
Brzmi dość drogo???
 
#8 ·
Nie wydawało mi się to tak, ale cena jest względna w stosunku do tego, kto za nią płaci i kosztu bezczynności. Miałem kosiarkę do przycinania poza służbą. Musiałem albo pożyczyć kosiarkę, wynająć kosiarkę, naprawić moją kosiarkę lub kupić nową kosiarkę. Zapłaciłem mniej niż 90 dolarów za silnik HF, mniej niż 55 dolarów za części, aby działał w mojej kosiarce Toro Commercial 21". Honda, której klonem jest HF Predator, kosztuje około 400 dolarów, a Kawasaki około 300-399 dolarów, w zależności od tego, gdzie ją wyceniasz (znalazłem nową Kawasaki za 199 dolarów na ebay, która miała wał korbowy 7/8" i dlatego te same problemy co Predator). Czy ktoś ostatnio wyceniał nową kosiarkę Toro, Exmark lub Snapper 21" do użytku komercyjnego? Mówimy o szoku cenowym! Powodzenia w projekcie, nad którym pracujesz! - Ed
 
#9 ·
Przepraszam za odświeżanie tego wątku, ale właśnie skończyłem używać tego silnika i mam nadzieję pomóc w rozwiązaniu problemów, na które mogą natknąć się inni, tak jak ja.

Właśnie skończyłem wymieniać silnik i użyłem tego silnika HF. W przypadku problemu z ostrzem użyłem tego http://www.lowes.com/pd_42836-442-OEM-753-0588_0__?productId=1183017, a jeśli masz jednostkę z napędem własnym, to koło pasowe będzie działać http://www.grainger.com/product/TB-WOOD-S-V-Belt-Pulley-5RHZ4

Mam nadzieję, że to pomoże każdemu, kto pójdzie tą drogą.
 
#10 ·
Oba pasują od razu, prawdopodobnie przeżyją pokład kosiarki i można do nich dostać części na każdym rogu.
 
#11 ·
Zdaję sobie sprawę, że większość z nas tak naprawdę nie używa dziś 21-calowej kosiarki, ale tutaj są ludzie, którzy lubią, gdy trawnik jest koszony w ten sposób i są gotowi zapłacić dodatkowe 15-25 dolarów za to, więc... Nasze Toro recycler/bagger 21 mają silniki techumseh i briggs, które słabną, więc dzisiaj poszliśmy do lokalnego HF, gdzie silnik pionowy 173cc 5,5 KM był w sprzedaży za 109 dolarów, więc dostaliśmy 4 z nich, plus pozwolili mi użyć mojego kuponu 20% zniżki, więc było to 87 dolarów za sztukę plus 20 za dodatkową 2-letnią gwarancję! Więc jeśli jeden zawiedzie, po prostu przynieś go z powrotem, zapłać 18 dolarów i nowy jest twój. Plus dla Toro to bezpośrednie przykręcenie, nawet kable zatrzaskują się od razu! Czy ktoś inny miał jakieś dobre lub złe doświadczenia z silnikami Predator?
Bardzo poważnie rozważam pójście tą drogą i renowację sporej liczby starych pokładów kosiarek, które zostaną złomowane. Dla mnie jest to bardziej realna droga niż po prostu wyrzucanie starych pokładów Toro. Właśnie otworzyłem własny mały warsztat silnikowy i chcę być bardziej zróżnicowany w moich usługach dla branży pielęgnacji trawników. Wszelkie opinie są mile widziane. Wolałbym podjąć świadomą decyzję w oparciu o doświadczonych ludzi, takich jak wy, i nie musieć wkładać dużo czasu i pieniędzy w coś, co nie jest opłacalne. Dziękuję za umożliwienie mi bycia członkiem i czekam na wasze opinie.