Lawn Care Forum banner

Versneller of grasverdichter voor bladeren

3.1K views 5 replies 6 participants last post by  59298  
#1 ·
Ik verzamel helemaal niet veel. Op dit moment, als ik verzamel, moet ik mijn timemaster gebruiken. Ik werk maar parttime en een paar mensen hebben gevraagd naar het opruimen van bladeren. Ik wilde een grasvanger voor de kleine hoeveelheid verzamelen die ik doe, maar vooral voor het opruimen van bladeren. Ik kijk naar de versneller en de grasverpakker. Als je ervaring hebt met een van beide, hoe deed hij het dan op bladeren? Ik heb ook een 48 ferris zt en een scag 36 wb. Als je een andere beugel koopt, past dan dezelfde versneller-vanger of grasverpakker-vanger op beide, of moet je 2 verschillende vangers hebben?

#2 ·
Ik verzamel helemaal niet veel. Op dit moment, als ik verzamel, moet ik mijn timemaster gebruiken. Ik werk maar parttime en een paar mensen hebben gevraagd naar het opruimen van bladeren. Ik wilde een grasvanger voor de kleine hoeveelheid verzamelen die ik doe, maar vooral voor het opruimen van bladeren. Ik kijk naar de versneller en de grasverpakker. Als je ervaring hebt met een van beide, hoe deed het het dan met bladeren? Ik heb ook een 48 ferris zt en een scag 36 wb. Als je een andere beugel koopt, past dan dezelfde versneller-vanger of grasverpakker-vanger op beide of moet je 2 verschillende vangers hebben?
Versneller zonder twijfel. Stalen vangers zijn te zwaar en maken het een onnodige klus om mee te werken. Controleer de website voor de pasvorm, hoogstwaarschijnlijk geen kruistoepassingen omdat ze de openingen op maat maken.

#3 ·
Accelerators zijn verschrikkelijk voor het verwijderen van bladeren. De gaten laten veel te veel stof ontsnappen. Ik had de stoffen hoes en toch was het een stofstorm. Misschien hebben ze de stof verbeterd. Dit was 15 jaar geleden.

Mulchkit is de manier om te gaan. Bladeren in zakken doen is voor sukkels die Walkers gebruiken.

#5 ·
Grass packer gebruikt dezelfde beugel. Accelerator niet. Ik heb net een grass packer gekocht en ik vind hem leuk. Hij is niet te zwaar, blies geen stof in mijn gezicht en ik heb threads gelezen waarin ze lang meegingen. Vult snel, maar ik neem aan dat ze dat allemaal zouden doen. De accelerator is duur en gaat blijkbaar gemakkelijk kapot. Maar velen bevelen ze aan. Jumbo met verlenging en hoes was meer dan duizend dollar. Grass packer is $350 verzonden