Lawn Care Forum banner

Chevy przywraca 8.1!!!

29K views 66 replies 23 participants last post by  Patriot Services  
#1 ·
Mój kumpel kupił nowego 2500 HD z silnikiem 8.1. Zajebisty silnik. Jeszcze nie ma tego na stronie internetowej. Tylko żebyście wiedzieli.
 
#2 ·
Mój kumpel kupił nowego 2500 HD z 8.1 w środku. Zajebisty silnik. Jeszcze nie ma go na stronie internetowej. Tylko żebyście wiedzieli.
Tak............dużo mocy! Szkoda, że używa oleju 5w30! GM stwierdza, że dopuszczalne zużycie oleju w silniku 8.1L wynosi do 1 kwarty na 1000 mil przy dużym obciążeniu (holowanie......itp.) Skąd to wiem................Mam jeden.......i tak jest.....i GM wystosowało do mnie pismo za pośrednictwem mojego dealera dotyczące zużycia oleju. Mój 03 2500HD ma obecnie 167 000 mil przebiegu. Działa bardzo dobrze.........ale zużywa swoją porcję czarnego złota! Myślę, że to bzdura. Żałuję, że czekałem na Duramax! Ponieważ 8.1 jest dostarczany z tą samą skrzynią biegów Alison i konfiguracją podwozia. :gmctruck:
 
#4 ·
To jest niesamowite!

Uwielbiam 8.1 w moim 01 3500HD. Ma za nim 4l80E, ale jak dotąd to świetne połączenie ciężarówki i skrzyni biegów.

Tak, zużywa trochę oleju. Jestem jednak na poziomie mniejszym niż pół kwarty na 1000 mil.

Kolejną rzeczą, która wkurza, jest klekot popychaczy przy rozruchu. Mój 4.3 w moim s-10 robi to samo. Też nie trwa długo, zanim zniknie.

ConstSvcs - Możesz wlać 10w30 do 8.1 do -15*F, jeśli dobrze pamiętam. Potem mówią, żeby użyć 5w30.
 
#7 ·
Czy Ty lub Twój kolega macie zewnętrzne źródło? Właśnie sprawdziłem strony internetowe Chevy i GMC. Na rok 2011 jedynymi oferowanymi silnikami są benzynowy 6.0 Vortec i diesel 6.6 Duramax.

Szukałem również w Google "GM przywraca 8.1" i nie znalazłem żadnych aktualnych informacji, które by to potwierdzały.
 
#10 ·
10 mpg i pije litr oleju po każdym trzecim tankowaniu??? Jak to jest w ogóle ekonomiczne? Nie zrozumcie mnie źle, uwielbiam dużą moc, ale nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto. Czy spalony olej pozostawia osady w całym silniku? Dokąd trafia cały popiół? (Popiół to cząsteczka metalu w oleju, nie występuje w oleju 2-suwowym, dlatego 2-suwowy może spalać olej, a nie 4-suwowy) Wydaje mi się to słabym projektem.

Proszę o edukację.
Wysłano za pomocą urządzenia mobilnego
 
#11 ·
Jeśli ktoś jest zainteresowany, najwyraźniej strony internetowe Chev/GMC nie są aktualne. Wygląda na to, że 8.1 jest rzeczywiście dostępny w ciężarówkach z 2012 roku, podobnie jak dostępna 6-biegowa manualna skrzynia biegów:

"2012 GMC Sierra 2500 HD Crew Cab oferuje skrzynię biegów z wysokowydajną sześciobiegową manualną skrzynią biegów ZF S6-650 w standardzie z silnikami Vortec 8100 lub DURAMAX 6,6-litrowymi turbodiesel... Zarówno krótkie, jak i długie skrzynie 2012 GMC Sierra 2500 HD Crew Cabs są wyposażone w standardowy silnik Vortec 6000 V8 (standard) o mocy 300 koni mechanicznych.

Opcjonalne silniki w obu modelach: Vortec 8100 V8 (dostępny) o mocy 340 koni mechanicznych, DURAMAX™ 6600 Turbo Diesel V8 (dostępny) o mocy 300 koni mechanicznych."
Truck Resources GMC 2500 info

"Zupełnie nowy 2012 Sierra 3500 Truck jest wyposażony w potężny silnik Vortec (Vortec 6.0L V8, Vortec 8.1L V8 i DURAMAX 6.6L Turbo Diesel). Maksymalna zdolność holowania do 15 400 funtów i dostępna pięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów Allison serii 1000... Skrzynia biegów w nowym 2012 GMC Sierra 3500 to wysokowydajna sześciobiegowa manualna skrzynia biegów ZF S6-650 w standardzie z silnikami Vortec 8100 lub DURAMAX 6,6-litrowymi turbodiesel..."
Truck Resources GMC 3500 info
 
#12 ·
To dobra wiadomość. Posiadałem dziesiątki Suburbanów 2500 z silnikami 8.1 i 2500HD. Wszystkie zużywały olej, ale nie było tak źle. Zużycie paliwa nie było dużo gorsze niż w wersjach 6.0, ale moc i moment obrotowy na niskich obrotach były 100 razy lepsze.....To wspaniałe silniki, które wytrzymają długo.
 
#13 ·
To dobra wiadomość. Posiadałem dziesiątki Suburbanów 2500 z silnikami 8.1 i 2500HD. Wszystkie zużywały olej, ale nie tak źle. Spalanie nie było dużo gorsze niż w wersjach 6.0, ale moc i moment obrotowy na niskich obrotach były 100 razy lepsze.....To wspaniałe silniki, które wytrzymają długo.
Człowieku, nie żartujesz... Jestem prawie pewien, że to by się rozerwało na pół, zanim by się poddało...
 
#14 ·
Jeśli nie ciągniesz 20 000 funtów i nie masz w pobliżu stacji diesla, nie kupuj tego. Mam jeden i zamierzam go sprzedać zaraz po zakończeniu wszystkich moich instalacji.
 
#15 ·
To jest 02 ext cab short bed. Gaz wybuchnie, jeśli codziennie od marca do czerwca będziesz jeździć 3 godziny po drogach wiejskich do i z szkółek
 
#16 ·
unless you pull 20,000 pounds and dont have a diesel station near you dont get it. I have one and am going to sell it right after i am done with all my installs
Ile chcesz za to dostać?? I czy masz jakieś zdjęcia tego?
 
#18 ·
To dobra wiadomość. Chłopaki, nie chodzi o to, co lubicie, a czego nie lubicie w 8.1. Chodzi o FORD i DODGE. Co oferują? Jak mogę podbić stawkę? A kiedy nowa platforma pojawi się za 1-3 lata, GM musi mieć wszystko dopięte na ostatni guzik.
 
#19 ·
Jeśli ktoś jest zainteresowany, najwyraźniej strony internetowe Chev/GMC nie są aktualne. Wydaje się, że 8.1 jest rzeczywiście dostępny w ciężarówkach z 2012 roku, podobnie jak dostępna 6-biegowa manualna skrzynia biegów:

"2012 GMC Sierra 2500 HD Crew Cab oferuje skrzynię biegów z wysokowydajną sześciobiegową manualną skrzynią biegów ZF S6-650 w standardzie z silnikami turbodiesel Vortec 8100 lub DURAMAX 6,6 litra...Zarówno krótkie, jak i długie skrzynie 2012 GMC Sierra 2500 HD Crew Cabs są wyposażone w standardowy silnik Vortec 6000 V8 (standard) o mocy 300 koni mechanicznych.

Opcjonalne silniki w obu modelach: Vortec 8100 V8 (dostępny) o mocy 340 koni mechanicznych, DURAMAX™ 6600 Turbo Diesel V8 (dostępny) o mocy 300 koni mechanicznych."
Truck Resources GMC 2500 info

"Całkowicie nowa ciężarówka Sierra 3500 z 2012 roku jest wyposażona w potężny silnik Vortec
(Vortec 6.0L V8, Vortec 8.1L V8 i DURAMAX 6.6L Turbo Diesel). Maksymalna zdolność holowania do 15 400 funtów i dostępna pięciobiegowa automatyczna skrzynia biegów Allison 1000...Skrzynia biegów w nowym GMC Sierra 3500 z 2012 roku to wysokowydajna sześciobiegowa manualna skrzynia biegów ZF S6-650 w standardzie z silnikami turbodiesel Vortec 8100 lub DURAMAX 6,6 litra..."
Truck Resources GMC 3500 info
Nie wiem, jak bardzo zaufałbym tej stronie, którą zacytowałeś. Wszystkie wymienione specyfikacje są całkowicie nieprawidłowe. Vortec 6.0L ma 360 KM, a Duramax 397 KM, a maksymalna zdolność holowania wynosi 17 800 funtów w modelach z pojedynczymi tylnymi kołami i 21 700 funtów w modelach z podwójnymi tylnymi kołami. Skrzynie biegów Allison 1000 z 5 biegami były w poprzednich generacjach (2006 i starszych), od 2006 roku i klasycznych modeli z 2007 roku GM przeszło na 6-biegową skrzynię biegów.

Nie oczekuj wiele lepszego od 6.0 nowego lub starego. Moi rodzice/ja mamy 09 2500Hd 6.0 i średnio 12 w mieście, a to nie z ciężką nogą ani holowaniem.
Mam zgodzić się i nie zgodzić z tym stwierdzeniem. Mam '07 2500HD Silverado NBS i mogę uzyskać 14-15 mil na galon w mieście z lekką nogą, ale muszę uważać na przyspieszanie i upewniać się, że dojeżdżam do świateł/znaków. Z nieco cięższą nogą nadal mogę uzyskać 13 mil na galon. Wszystkie mile bez holowania też.
 
#20 ·
dbear said:
2012 GMC Sierra 2500 HD Crew Cab oferuje skrzynię biegów z sześciostopniową manualną skrzynią biegów ZF S6-650 o dużej pojemności, która jest standardem z silnikami Vortec 8100 lub DURAMAX 6,6-litrowymi silnikami turbodiesel...Zarówno krótkie, jak i długie skrzynie 2012 GMC Sierra 2500 HD Crew Cabs są standardowo wyposażone w silnik Vortec 6000 V8 (standard) o mocy 300 koni mechanicznych.
To jest strona internetowa BS. Spójrz na ciężarówkę na zdjęciu, to stara stylistyka przodu, sprzed 2004 roku. Dane techniczne dotyczące mocy, które podają, dotyczą stylu sprzed 07 Classic. Nowe specyfikacje mocy 6.0 i Duramax są znacznie wyższe. Jeśli ktoś mógłby mi pokazać zupełnie nowego Silverado z 2011 lub 2012 roku z silnikiem 8.1, z przyjemnością wyciągnąłbym wkłady piór wycieraczek i zjadł je jak lukrecję.
 
#21 ·
To strona BS. Spójrz na ciężarówkę na zdjęciu, to stara przednia część, sprzed 2004 roku. Dane techniczne dotyczące mocy, które podają, dotyczą stylu Classic sprzed 07 roku. Nowe specyfikacje mocy 6.0 i Duramax są znacznie wyższe. Jeśli ktoś mógłby mi pokazać zupełnie nowego Silverado z 2011 lub 2012 roku z silnikiem 8.1, z przyjemnością wyciągnąłbym wkłady wycieraczek i zjadł je jak czarną lukrecję.
Sądzę, że z perspektywy czasu powinienem był dodać do mojego postu zastrzeżenie wskazujące, że najlepiej jest kierować się własnym osądem. Wolałbym potwierdzenie bezpośrednio od GM, ale to było najlepsze, co mogłem znaleźć. Przyznaję, że nie znam tej strony i przypuszczam, że może tylko puszczać dym. Wydawało mi się dziwne, że nie mogłem znaleźć żadnego ogłoszenia GM dotyczącego możliwego powrotu 8.1 Vortec.
 
#22 ·
chyba że ciągniesz 20 000 funtów i nie masz w pobliżu stacji diesla, nie kupuj tego. Mam jeden i zamierzam go sprzedać zaraz po zakończeniu wszystkich moich instalacji
Najlepsza rada do tej pory...................
 
#23 ·
Najlepsza rada jak dotąd...................
Gdybym nie miał płatności za sprzęt........miałbym płatność za ciężarówkę za 2500 HD / Duramax.........

Najlepszy przebieg, jaki kiedykolwiek osiągnął mój '03 2500HD, 4wd, przedłużona kabina, długa skrzynia Sierra, to pusty........autostrada = 15 mpg przy 65 mph

Załadowany 1100 funtową stalową nakładką użytkową Reading "Plus 8", narzędziami i zbiornikiem paliwa, najlepsze, co mogę uzyskać, to 8 ;)

Mój Isuzu FRR cabover załadowany wyższą mpg.

Uwielbiam jazdę...........ale nigdy nie kupiłbym kolejnej ciężarówki roboczej HD zasilanej benzyną. Uważam, że pojazd zakupiony do pracy musi przejechać ponad 200 000 mil przy niskich kosztach eksploatacji. Utrzymuj go w czystości, jeździj nim ponad 8 lat i sprzedaj....przelej wpływy ze sprzedaży na nowy pojazd i zacznij od nowa.

Pozwólcie, że przypomnę wam, że kontynent Ameryki Północnej jest największym rynkiem dla benzynowych ciężarówek roboczych.
 
#24 ·
ConstSvcs said:
Uwielbiam jazdę...........ale nigdy nie kupiłbym kolejnej ciężarówki roboczej HD zasilanej benzyną. Uważam, że pojazd zakupiony do pracy musi przejechać ponad 200 000 mil przy niskich kosztach eksploatacji. Utrzymuj go w czystości, jeźdź nim ponad 8 lat i sprzedaj....przelej wpływy ze sprzedaży na nowy pojazd i zacznij od nowa.
Dlatego każdy musi przeanalizować swoją sytuację i kupić to, co dla niego działa. Kupiłem nową ciężarówkę benzynową w '05 i cieszę się, że nie kupiłem diesla. Diesel był o 9 tys. dolarów droższy, a przy tak małej liczbie przejechanych mil, byłbym jeszcze przez lata odzyskiwania tych 9 tys. dolarów z oszczędności paliwa. Ale gdybym holował ciężkie 25 tys. mil rocznie, diesel byłby właściwym rozwiązaniem. Nawet wtedy nie mógłbyś mi dać nowego diesla ze wszystkimi śmieciami emisyjnymi na nich, ale to zupełnie inny temat.
 
#26 ·
Mój kumpel kupił nowego 2500 HD z silnikiem 8.1. Zajebisty silnik. Jeszcze nie ma go na stronie internetowej. Tylko żebyście wiedzieli.
Widziałeś/jeździłeś tym samochodem? Zdjęcia byłyby dowodem na to, że istnieje. Jeśli regularnie holujesz 20 tys., potrzebujesz diesla. Pamiętasz, jak ludzie myśleli, że V10 są warte dodatkowych kosztów. Wysłano za pośrednictwem urządzenia mobilnego