Lawn Care Forum banner
1 - 14 of 14 Posts

fw914

· Registered
2 Posts
Discussion starter · #1 ·
Mijn huis in een buitenwijk van NYC heeft rots-/keimuren die, naar ik aanneem, zijn gemaakt met wat is opgeruimd toen het huis in 1989 werd gebouwd. Mijn zorg is nu de bodemerosie die heeft plaatsgevonden van wat er volgens mij vroeger was, ik zie overal gaten. Ik zie regelmatig kleine stenen op mijn oprit die van de muren en heuvels zijn gespoeld. Mijn grootste angst is dat een grote kei zou vallen of, erger nog, dat een deel volledig zou instorten.

Mijn vraag is, welke remedie stelt u voor en met wie moet ik een contract aangaan? Ik denk dat het vullen van de gaten op de een of andere manier logisch voor mij zou zijn. Maar waarmee? Meer stenen, aarde of iets dat als beton kan uitharden?

Bedankt voor alle suggesties.

Slangen en bijen houden van die openingen!

NYC voorstad?
Welke?

Je bevindt je stevig in de New England Rock wall zone.
Dat is een drystack muur gebouwd op dezelfde manier als boeren en kolonisten die muren al honderden jaren bouwen.
Sterker nog, als je door de heuvels van Westchester en Connecticut dwaalt, zul je muren zien die daadwerkelijk honderden jaren oud zijn en er precies zo uitzien.

Die muur waar je naar kijkt, is naar je schatting bijna 30 jaar oud.
Dus wat voor soort verandering zal deze rotsen nu laten bewegen?
De wilskracht van je zorgen of het feit dat je er net over begon na te denken?
De muur heeft het eerste dak op het huis waar je in zit overleefd.

Zoals een man zei, aarde in de gaten en planten erin.
Mossen en rankende dingen.
Cotoneaster is een goede keuze.
Je wilt geen dingen met uitgebreide wortelstelsels (zoals bomen of boomachtige struiken) die rotsen zouden losmaken en bewegen op dezelfde manier als ze opritten kapot maken.

En voor de goede orde: neem contact op met een landschapsarchitect.
Afhankelijk van in welke buitenwijk u zich bevindt,
zijn Ganim of Geiger misschien dichtbij genoeg.
Anders zou ik Hoffman Landscapes proberen.
Ze hebben een vaste architect in dienst die er al werkt sinds ik daar werkte en ik denk dat hij nu een paar assistenten heeft.
Mijn gok is dat ze uw regio bedienen.

Discussion starter · #10 ·
Bedankt voor alle antwoorden en suggesties. Ik heb met een paar aannemers gesproken en ik vond geen van de suggesties echt leuk. Een man stelde mortel voor de gaten voor en ik denk hoe grondig kan dat gedaan worden? Het voelde als een pleister voor mij.

Ik ben in Westchester TPendagast. Ik waardeer uw opmerkingen en verwijzingen.

Ik krijg losse stenen - meestal kleine maar af en toe behoorlijke brokken - op de oprit, dus dat is wat me bezorgd heeft gemaakt. Ik heb het gevoel dat het vaker gebeurt. Geen twijfel dat het lelijk is, maar een complete herbouw zou dom duur zijn.

In de lente zal ik met mijn landschapsarchitect praten en kijken wat hij zegt.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

Bedankt voor alle antwoorden en suggesties. Ik sprak met een paar aannemers en ik vond geen van de suggesties echt leuk. Een man stelde mortel voor de gaten voor en ik denk hoe grondig kan dat gedaan worden? Het voelde voor mij als een pleister.

Ik ben in Westchester TPendagast. Ik waardeer uw opmerkingen en verwijzingen.

Ik krijg losse stenen - meestal kleine maar af en toe behoorlijke brokken - op de oprit, dus dat is wat me bezorgd heeft gemaakt. Ik heb het gevoel dat het met grotere frequentie gebeurt. Geen twijfel dat het lelijk is, maar een complete herbouw zou dom duur zijn.

In de lente zal ik met mijn landschapsarchitect praten en kijken wat hij zegt.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp.
Hoffman zal Westchester doen
Mike is de eigenaar, de laatste keer dat ik keek stonden ze hoog op de lijst van top 150 bedrijven in de natie
Ze zullen in staat zijn om aan al uw behoeften te voldoen, ik zou daar eerst beginnen.
Ik zou zeer verbaasd zijn als ze zeiden "doe daar mortel in"

Ik weet niet zeker waarom je met een tuinman zou praten... je hebt een professioneel bedrijf nodig dat dit en landschapsarchitectuur voor zijn levensonderhoud doet. Als je het eruit moet halen en opnieuw moet stapelen, wil je dat het goed gebeurt, niet oh ja, ik kan een graafmachine huren, graven en stapelen.

1 - 14 of 14 Posts