Lawn Care Forum banner
81 - 89 of 89 Posts
:canadaflag: De eerste reden dat ik geen systemen aanraak die door huiseigenaren zijn geĂŻnstalleerd, is dat ze meestal geen terugstroming hebben geĂŻnstalleerd, dus wat hebben ze nog meer gemist? Ik ben er mee gestopt om mensen te vertellen dat het op code moet worden gebracht voordat ik de reparatie doe of wat ze ook nodig hebben.

Er kunnen veel 'pro'-systemen zijn zonder de juiste terugstroombeveiliging. Ze in overeenstemming brengen met de code is goed beleid. CYA
Hier is een code-upgrade die we gisteren hebben gedaan. Een deel van de voorkant van een site moest via een PVB gaan, terwijl de andere kant rechtstreeks op de huishoudelijke watertoevoer was aangesloten. We hebben het afgesneden en naar de PVB geleid. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om kogelkranen te installeren, zodat elke kant onafhankelijk van elkaar kan worden geĂŻsoleerd. Alles was 2" leidingen.
Image
Image
Image
Image
Image

We besloten om al ons PVC op beide aansluitingen onder de bestaande gegalvaniseerde leidingen te leggen om eventuele buigingen eruit te halen en als extra bescherming. Dat betekende dat we een paar extra 90's moesten gebruiken, maar wat maakt het uit.

Ik vroeg me af of iemand dit probleem al eerder heeft gezien op de ORBIT-controller (GEEN AC-fout). Het stopcontact dat de controller van stroom voorziet is in orde en de batterij is in orde. Ik denk dat de transformator is doorgebrand. Ik heb de eigenaar voorgesteld een nieuwe E6C rainbird-controller te kopen voor een 4-zonensysteem. Wat zijn uw gedachten hierover??
Als je een pomp op een timer hebt aangesloten, controleer dan het relais, je krijgt deze foutmelding als het relais eruit springt door slechte contacten.

81 - 89 of 89 Posts