Ik ben niet naar GIE geweest. Ik weet niet of het daar was. Heeft iemand hiernaar gekeken en pakt het een van de problemen aan die vaak met de EXmark/Toro-beluchters worden geassocieerd?
Het is waar, zelfs de vervangende as van 2015 brak op dezelfde plek als het origineel van 2012. Het is vreemd dat het origineel 3 jaar meeging voordat het brak, maar de as die werd vervaardigd om de defecte as te vervangen, slechts 8 maanden meeging. Ik weet dat het de nieuwste vervanging was, omdat ik de klantenservice van Exmark moest aanmoedigen om te zoeken naar het vervangende sku #, aangezien hun inventaris mijn dealer vertelde dat mijn oude as niet op voorraad was tot nader order en hun computer het niet automatisch doorstuurde naar het vervangende #. Als ik dit niet had vermeld, zou ik nog steeds wachten op het originele asartikel #. Aan de tegenoverliggende as was het de las van het tandwiel die brak, die we opnieuw konden lassen en onze las heeft tot op de dag van vandaag standgehouden. Ik houd gewoon mijn adem in dat hij niet plotseling ook de as breekt. Het is veel gemakkelijker om de machine op 3 wielen een aanhangwagenhelling op te duwen en te besturen met 3 man als deze in de voortuin van de klant defect is dan wanneer deze 200 voet van de weg verwijderd is. Met 575 uur heb ik onlangs alle 6 kettingen vervangen omdat er geen afstelling meer op de originelen zat. Ik weet dat ik ze had kunnen inkorten, maar waarom niet gewoon opnieuw beginnen. Natuurlijk heb ik niet alle tandwielen vervangen (wie kan dat betalen). Voordat ik de RYAN stand-on koop, ga ik de tandwielen inspecteren om te zien of ze ook de aankoop van 2 nieuwe asassemblages vereisen zoals op de Exmark, omdat ze niet alleen de as verkopen die aan het tandwiel is gelast, je moet de hele assemblage kopen en hoe gek is dat? Laatste ding, ik denk dat het tijd is om alle 48 lepels te vervangen. Is er elders een superieur ontwerp of gewoon OEM?Ik ben benieuwd of iemand die de Exmark/Toro stand-on gebruikt, een VERVANGEN as van de fabrikant heeft gehad die is gebroken? Ik weet niet zeker of de tweede asbreuk van adam.neusbaum aan dezelfde kant een vervangen as was of een die hij noemde dat hij had gelast). Ik heb beide assen van mijn machine vervangen, maar had de indruk dat de vervangen assen een grotere treksterkte hadden en daarom niet opnieuw zouden moeten voorkomen als ze eenmaal zijn vervangen. Iemand?
Ik heb ook geen meldingen meer gekregen voor veel threads. Misschien heeft een nieuwe update de functie voor automatisch abonneren gewijzigd wanneer je een bericht plaatst.Ryan ziet eruit alsof het een flink prijskaartje heeft. Ik wou dat ik het op mijn gazons kon gebruiken. Te groot. Misschien koop ik dit seizoen in plaats daarvan een nieuwe Lesco- of Billy goat-beluchter.Ik neem een abonnement (of herabonneer) omdat ik geen meldingen of e-mails over deze thread krijg.
Ik merkte dat de Ryan er precies uitziet als de Classen-Ik zal volgend jaar om deze tijd kijken naar beoordelingen van de Ryan-machine. Laten we eens kijken hoe de 1e generatie Ryans het na een volledig seizoen volhouden?
Is het altijd veel geweest? Zo niet, zou de uitlaatpakking kapot kunnen zijn gegaan?Hey guys- Is it possible to quiet down our Exmark Aerator with a better muffler?
Hij heeft een jaar later een review gedaan en de Ryan in feite afgekraakt. Dat was teleurstellend! Hebben ze reparaties uitgevoerd, heeft iemand iets te zeggen over de Ryan die er een paar uur op heeft zitten?Ik zag de videoreview van deze man over de Ryan Aerator en dacht dat ik hem hier zou plaatsen als iemand hem niet heeft gezien en geĂŻnteresseerd is.
Wat kosten die gebruikt?bump.....interesse in onze Exmark stand-on aerator uit 2016 (weinig uren)? (dagelijks zeer goed onderhouden). Reden van verkoop = we stappen over op TURFCO XT8's. Ik kan (onze Exmark) verzenden vanuit Des Moines, IA. Maar ophalen is de voorkeur. Houd er rekening mee dat de Exmark stand-on aerator een zeer goede aerator is >>>> we proberen gewoon te upgraden. Stuur me een prijs voor onze Exmark uit 2016......... bedankt