Mam to:
http://www.homedepot.com/p/Ryobi-185-mph-510-CFM-Gas-Backpack-Blower-RY08420A/203312654
Kupiłem to odnowione 1,5 roku temu. Od razu po wyjęciu z pudełka potrzebowało około 4 razy więcej pociągnięć, żeby odpalić, zostało mi to wysłane i nie chciałem płacić za przesyłkę zwrotną ani nic i pomyślałem, że może po prostu trzeba to dotrzeć czy coś.
Potem okazało się, że musiałem zdjąć rurę przedłużającą, żeby łatwo odpalić. Myślę, że opór rury miał z tym coś wspólnego, ale z jakiegoś powodu usunięcie rury ramienia pomogło.
Potem odpalał tylko wtedy, gdy zablokowałem przepustnicę na pełnym zakresie przed pociągnięciem za sznurek.
Bawiłem się śrubami LH i w pewnym momencie rozwiązałem wszystkie problemy. Ale teraz odmawia odpalenia na ciepło. Kilka dni temu potrzebował tylko więcej pociągnięć, żeby odpalić, gdy był gorący.
W każdym razie, teraz po prostu odmawia i wypróbowałem wszystkie małe sztuczki powyżej i spryskałem płyn rozruchowy do gaźnika. Zawsze używałem właściwego stosunku paliwa.
Czytałem wiele rozwiązań dla 'nie odpala na ciepło', ale mam nadzieję, że te szczegóły lepiej to określą.
http://www.homedepot.com/p/Ryobi-185-mph-510-CFM-Gas-Backpack-Blower-RY08420A/203312654
Kupiłem to odnowione 1,5 roku temu. Od razu po wyjęciu z pudełka potrzebowało około 4 razy więcej pociągnięć, żeby odpalić, zostało mi to wysłane i nie chciałem płacić za przesyłkę zwrotną ani nic i pomyślałem, że może po prostu trzeba to dotrzeć czy coś.
Potem okazało się, że musiałem zdjąć rurę przedłużającą, żeby łatwo odpalić. Myślę, że opór rury miał z tym coś wspólnego, ale z jakiegoś powodu usunięcie rury ramienia pomogło.
Potem odpalał tylko wtedy, gdy zablokowałem przepustnicę na pełnym zakresie przed pociągnięciem za sznurek.
Bawiłem się śrubami LH i w pewnym momencie rozwiązałem wszystkie problemy. Ale teraz odmawia odpalenia na ciepło. Kilka dni temu potrzebował tylko więcej pociągnięć, żeby odpalić, gdy był gorący.
W każdym razie, teraz po prostu odmawia i wypróbowałem wszystkie małe sztuczki powyżej i spryskałem płyn rozruchowy do gaźnika. Zawsze używałem właściwego stosunku paliwa.
Czytałem wiele rozwiązań dla 'nie odpala na ciepło', ale mam nadzieję, że te szczegóły lepiej to określą.