Lawn Care Forum banner

Scag vs. Toro vs. John Deere

23K views 31 replies 15 participants last post by  Turf Tracer  
#1 ·
Oké jongens, ik heb momenteel een Toro Titan zx4800 en hoewel ik er tevreden mee ben, heb ik een commerciële unit nodig. Ik kan nat gras niet maaien zonder grote klonten. Ik heb gekeken naar de Scag Cheetah 61" met Kholer 29pk EFI voor $9.999 en de Zmaster 3000 serie met mijn rit voor $10.499. Ik denk nu aan een JD 930 of 950. Ik heb wat hulp nodig met welke units jullie aanbevelen, veel mensen hier in de buurt rijden Toro en Scag (East TN). Bedankt voor de hulp!

#3 ·
De Scag met het Velocity-dek en de John Deere met het 7-ijzeren dek zullen beide goed presteren in natte omstandigheden.

Mijn persoonlijke mening is dat de voorkeur uitgaat naar het John Deere-dek, maar nogmaals, het is mijn mening.
Die 2 dekken zullen het "beter" doen dan andere opties in het nat, maar ik zou het nog steeds niet goed noemen. Hoewel ik niet veel JD's in mijn omgeving zie, zie ik wel veel Scag. Ze klonteren nog steeds en laten een minder goede snede achter als het echt nat is.
Iedereen hier beweert hoe geweldig de 2 dekken zijn, maar ik zou ze gewoon beter noemen.

#12 ·
Welke dealer is beter? De Toro heeft verreweg de betere garantie en rijervaring. De Deere en Scag zullen waarschijnlijk beter snijden als je in de regen maait, maar dat doe ik zelden.
Mijn Toro-dealer behandelde me erg slecht, ik bracht mijn Timemaster 30" weg en ze zeiden dat het anderhalve week zou duren, maar 3 weken later heb ik nog niets van ze gehoord. Ik ging persoonlijk naar de dealer en ze vertelden me dat het nog eens 2 weken kon duren voordat er zelfs maar aan werd gewerkt. De Scag en JD zijn dezelfde dealer, dus ik neigde naar hen gezien mijn behandeling bij mijn Toro-dealer.

#16 ·
Een JD gedemonstreerd, geweldig! Een toro gedemonstreerd, verschrikkelijk! Bezit een scag - advantage deck (estate model, niet commercieel), en hij loopt rondjes om de toro commercial naar mijn mening. Ik ben dol op mijn scag, maar hij was duizenden minder dan de JD 915e. Natuurlijk geen appels met appels, de JD-snede was beter dan mijn advantage deck, maar niet enorm. Maar merkbaar. Demo's doen heeft me veel geholpen, misschien scag en JD demonstreren en van daaruit kiezen. Zou de toro echter niet overwegen als het mijn geld was.

#17 ·
Omdat het augustus is in Zuid-Louisiana, is de luchtvochtigheid dagelijks 100 procent met hitte-indexen rond de 110. Het regent elke middag. Elke ochtend zit vol met zware dauw, dus snijden in het nat is standaardprocedure. Ik kan met zekerheid zeggen dat Gravelys en Toros hier als heet afval snijden. Scag is goed, en de nieuwe Kubota's ook. Deere is de beste in het nat. Ik heb een 60 inch standaard 7 ijzer pro die perfect snijdt en een 54 inch MOD deck dat geweldig zal snijden in het nat met hi lift messen. Het snijdt prachtig in droog gras met mulchers, maar verschrikkelijk in natte omstandigheden. Hi lifts schoppen het gras eruit en verspreiden het geweldig, zelfs in natte omstandigheden.

#18 ·
Omdat het augustus is in Zuid-Louisiana, is de luchtvochtigheid dagelijks 100 procent met hitte-indexen rond de 110. Het regent elke middag. Elke ochtend zit vol met zware dauw, dus snijden in het natte is standaardprocedure. Ik kan met zekerheid zeggen dat Gravelys en Toros hier als heet afval snijden. Scag is goed, en de nieuwe Kubota's ook. Deere is de beste in het natte. Ik heb een 60 inch standaard 7 ijzer pro die perfect snijdt en een 54 inch MOD deck die geweldig zal snijden in het natte met hi lift messen. Het snijdt prachtig in droog gras met mulchers, maar verschrikkelijk in natte omstandigheden. Hi lifts schoppen het gras eruit en verspreiden zich geweldig, zelfs in natte omstandigheden.
Misschien heeft u me net overtuigd van JD, voelt u zich ooit ondermaats met de Deere? Ik weet dat het aantal pk's lager is op de JD dan op de Scag. Hoe dan ook, ik denk dat mijn vraag nu is: 930 of 950r?

#23 ·
Oké jongens, ik heb momenteel een Toro Titan zx4800 en hoewel ik er tevreden mee ben, heb ik een commerciële unit nodig. Ik kan nat gras niet maaien zonder grote klonten. Ik heb gekeken naar de Scag Cheetah 61" met Kholer 29pk EFI voor $9.999 en de Zmaster 3000-serie met mijn rit voor $10.499. Ik denk nu aan een JD 930 of 950. Ik heb wat hulp nodig met welke units jullie aanbevelen, veel mensen hier in de buurt rijden Toro en Scag (East TN). Bedankt voor de hulp!
Zijn dat de prijzen nieuw?
Dat is een geweldige prijs voor een nieuwe cheetah

#24 ·
FWIW Ik heb in 1992 geleerd hoe te snijden in de regen.
Mijn vader sneed altijd 's nachts in de regen met koplampen, jaren daarvoor toen ik een kind was.
Had nooit een andere tijd om te snijden.

Sinds ongeveer 1999 heb ik het nooit gemist om een ​​gazon te maaien in de week dat het gepland stond.

Regen vertraagt ​​ons, maar het is gewoon niet het obstakel dat iedereen ervan maakt... en dit alles was met sfs-decks en pre-scag-voordeel.

#26 ·
FWIW Ik heb in 1992 geleerd hoe ik in de regen moest snijden
Mijn vader sneed altijd in de regen 's nachts met koplampen jaren daarvoor toen ik een kind was
Had nooit een andere tijd om te snijden

Sinds ongeveer 1999 heb ik het nooit gemist om een gazon te maaien in de week dat het gepland stond

Regen vertraagt ons, maar het is gewoon niet het obstakel dat iedereen ervan maakt... en dit alles was met sfs-dekken en pre-scag-voordeel
Het is meer uit respect voor de consument, met mijn huidige dek krijg ik zelfs als ik het op de transportvergrendeling snijd, enorme klonten in een tuin, ongeacht hoe vaak ik er in natte omstandigheden overheen ga. En soms is de grond gewoon te papperig om te maaien, ongeacht de kwaliteit van uw dek.

#28 ·
Ik ben dit jaar begonnen met het gebruik van scag v ride 2. Niet slecht, maar mijn Walker was geweldig in de regen, raakt niet verstopt en laat geen klonten vallen. Ik denk dat het een beest is in nat gras, je moet gewoon weten hoe je het moet gebruiken. Aan de andere kant laat de v ride een veel mooiere snede achter en ik hoef het gras niet op te vangen.

#29 ·
Image
De afgelopen dagen heb ik behoorlijk wat regen gehad en moest ik mijn gazon maaien. Ik heb 3,5 inch gemaaid en ongeveer 2,0 inch afgesneden met mijn 48" Toro zMaster 3000. Zoals je op deze foto's kunt zien, was er geen klontering en dit was geen dubbele snede. Ik maai meestal onder droge omstandigheden, maar door deze maaibeurt ben ik niet bang voor regen

#31 ·
View attachment 367535 De afgelopen dagen behoorlijk wat regen gehad en ik moest mijn gazon maaien. Ik heb 3,5 inch gemaaid en ongeveer 2,0 inch eraf gehaald met mijn 48" Toro zMaster 3000. Zoals je op deze foto's kunt zien, was er geen klontering en dit was niet dubbel gemaaid. Normaal gesproken maai ik onder droge omstandigheden, maar door deze maaibeurt ben ik niet bang voor regen
Ziet er goed uit voor mij. Ik maai behoorlijk wat vochtig tot nat gras met mijn exmark zonder problemen.

#30 ·
Ziet er goed uit, maar dan haalt 2" niet veel in één keer weg, dus het verbaast me niet dat je geen klontvorming hebt gezien. Als je dit echter commercieel doet, snijd je elke week verschillende hoeveelheden af en kom je een breed scala aan grastypes/omstandigheden tegen, en dat is waar je een maaidek nodig hebt dat werkt, ongeacht wat. Toro's is daar gewoon niet het maaidek voor.