Lawn Care Forum banner
1 - 20 of 23 Posts

bobbygedd

· Banned
13,159 Posts
Discussion starter · #1 ·
Ik heb vanmorgen een schatting gemaakt voor onderhoud op een verwijzing. Ze vertelde me: "De reden dat ik de vorige man heb geannuleerd, is omdat hij me kosten in rekening bracht voor het opruimen van herfstbladeren, toen kwam hij in de lente weer en ruimde opnieuw op, EN PROBEERDE ME KOSTEN IN REKENING TE BRENGEN VOOR EEN VOORJAARSOPRUIMING!" Ze vond dit belachelijk. Een andere grappige opmerking die ze maakte, was: "En maak je geen zorgen als ik 2-3 maanden achter raak met betalingen, het is geen probleem voor MIJ als ik het later moet inhalen en een paar maanden tegelijk moet betalen." :dizzy: :dizzy: :nono: Ik zei: "Nou, het IS een probleem voor mij. Sterker nog, ik neem een maand vooruit, zodat we zeker kunnen zijn dat dit niet gebeurt." Ik vind het heerlijk om GRATIS voorjaarsoffertes te maken, ik ontmoet allerlei mensen.

Als naar het huis van een klant gaan op een zondagochtend je niet classificeert als een 'scrub', dan weet ik het niet meer! :p :p :p Grapje... Dus, heb je haar ook verteld dat JIJ voor elke uitgevoerde schoonmaakbeurt zou gaan rekenen?

Ik zou denken dat een eersteklas gazonkoning zoals u zich niet op zondag hoeft te vertonen. Als je het zo druk hebt, waarom zou je je dan ĂĽberhaupt met iemand als deze bezighouden?

Ik maak veel schattingen op zondag. Vaak is dat de enige tijd dat mijn prospects me kunnen zien en het is voor hen het handigst. Op deze manier ontmoet ik zowel de man als de vrouw. Hoe maakt het maken van schattingen op zondag je een sukkel, zou ik graag willen weten?

Ik maakte een grapje, Rod. Ik was gewoon meneer Gedd en zijn bizarre verhalen aan het plagen. Ik hoorde het stukje over de spijkerjas van Bon Jovi vorige week in de Daily Show en het leek passend bij meneer Booby Gedd en zijn gestoorde verhalen.

rodfather said:
Ik maak veel schattingen op zondag. Vaak is dat de enige tijd dat mijn prospects me kunnen zien en het is voor hen het handigst. Op deze manier ontmoet ik zowel de man als de vrouw. Hoe maakt het maken van zondagse schattingen je een scrub, zou ik graag willen weten?
Het maakt je naar mijn mening geen scrub. Ik doe ze soms ook op zondag. Ik ben gewoon een beetje aan het plagen.

Discussion starter · #10 ·
Ik heb niet alleen een schatting gemaakt, maar ook wat dode struiken verwijderd en me voorbereid op nieuwe die in de loop van de week geplaatst zouden worden. Waarom zou ik niet op zondag werken? Ik heb liever dinsdag en woensdag vrij dan zondag en zaterdag. Weet je, IN HET WEEKEND, terwijl jullie, de laagverdieners, in lange rijen staan, in het weekend in de file staan, buiten een restaurant wachten tot je naam wordt omgeroepen, omgaan met weekenddrukte (ook wel "weekendstrijder") ... ben ik aan het werk. Nou, terwijl jullie losers dinsdag en woensdag werken, ben ik vrij en geniet ik van dingen als vissen, uit eten gaan, films, het strand, enz. ZONDER de weekenddrukte! Jullie zijn gewone mensen, niets meer dan deel van de kudde. Hoe voel je je als je met de rest van de kudde buiten een restaurant staat te wachten om plaats te nemen? Ik zal je vertellen hoe je ERUITZIET, je ziet er STOM uit!

Rustig aan, CHEEKA! Ik heb zowel schattingen als werk op zondag gedaan, toen ik begon. Maar nu is het een dag van rust en ontspanning, familie en al die goede dingen. Ik ken je niet persoonlijk, maar je lijkt me een echte aanwinst om mee te werken. Sterker nog, ik denk dat ik (als je mijn gazon zou maaien) expres kleine jumping jacks in het gazon zou gooien, in de hoop dat er eentje in je dunne, kleine witte kippenpoot blijft steken! :waving:

Ik ga liever in het weekend uit en offertes maken dan doordeweeks na 17.00 of 18.00 uur te werken en offertes te geven na een lange werkdag. Je kunt fris, ontspannen en schoon komen, lol. Ik heb dit weekend contracten afgeleverd om te laten ondertekenen en ben ook langs het bedrijf gegaan waarvoor ik werk om landschapsramingen te maken. Het is een drukke tijd van het jaar, weet je.

crzymow said:
heck i work 7 days a week, have to make money when the sun is shinin
HĂ© MO, gaat het goed dit jaar? We hebben 3 Speigle-eigendommen verloren, ik dacht dat we laag genoeg zaten, maar blijkbaar niet.

1 - 20 of 23 Posts