Lawn Care Forum banner

Trimec gazon- en onkruiddoder vs. Lesco 3-weg

18K views 5 replies 4 participants last post by  Think Green  
#1 ·
Ik heb een gallon Trimec Lawn and Weed killer die ik voor $22 heb gekocht. Ik ontdekte dat ik de Lesco 3-weg voor $47 kon krijgen, die veel sterker is met identieke chemicaliën. Welke is een betere deal?

Hier is de samenstelling van de twee.
Trimec Lawn and Weed Killer
2,4-D 7,59%
MCPP 1,83%
Dicamba 0,84%
----------------------
Lesco 3-weg
2,4-D 30,56%
MCPP 8,17%
Dicamba 2,77%

#2 ·
Studeer je voor de staatsexamen en kun je de wiskunde niet uitzoeken???

Je gaat het goedkopere materiaal bij meerdere toepassingen moeten toevoegen om hetzelfde onkruid te bestrijden dan alleen de betere herbicide te gebruiken. Wil je iets 2-3 keer spuiten om dezelfde resultaten te krijgen? Het gaat erom te betalen voor wat je krijgt. We willen geen herhaalde apps, tenzij het een moeilijk te bestrijden onkruid is.

De goedkope trimec is het product voor consumenten dat wordt verkocht in de algemene onkruidbestrijdingssectie van de winkel. Het Lesco-product wordt verkocht aan de erkende applicator die begrijpt wat het zal doen. In mijn omgeving... heb je een vergunning nodig om Trimec in de gallon of groter te kopen... vooral als het in het 30% zuurbereik zit.

Het enige wat je hoeft te doen is de kosten in dollars te nemen en die te delen door de ounces in een gallon om de kosten per ounce te bereiken..! Kijk dan op het etiket om te zien wat je toepassingssnelheid per gallon water of acre is. Voeg dan het aantal ounces per gallon toe, vermenigvuldigd met de kosten per ounce en je hebt de kosten die per gallon nodig zijn. Doe dit twee keer op je oorspronkelijke vraag. Je zult zien dat de Lesco 3-Way veel meer een deal is om per acre of gallon te kopen en toe te passen.

#3 ·
Ja, dat moet een Home Depot-versie van trimec zijn.

Kijk naar het echte spul, ik denk dat 992 ongeveer 31% 2 4d is

#6 ·
Deze vraag stuurt naar waar we idealiter voor betalen voor chemicaliën versus wat we in rekening brengen... en de winstopslag.!!!
Goede poging!!!!!
Ik heb niet het gevoel dat we daar op een openbaar forum naartoe moeten gaan.
Ik weet dat Wal Mart ongeveer .15 cent per zak voor M&M's betaalt en wij betalen .99 cent.
Is er een verschil in de winstmarge dan iemand anders???