Lawn Care Forum banner

Dmuchawa Husqvarna 125B - Przewód paliwowy

53K views 17 replies 4 participants last post by  Gene Falendysz  
#1 ·
Cześć wszystkim, zamówiłem i wymieniłem przewód paliwowy, filtr paliwa i pompkę na mojej dmuchawie do liści Husqvarna 125B. (Zakładam), że przewody paliwowe zostały uszkodzone przez dodatki etylenu w paliwie.

Jestem prawie pewien, że przewody są podłączone prawidłowo. Wszystko pasowało idealnie. Wlałem do zbiornika mieszankę 2% benzyny+oleju i kilka razy nacisnąłem pompkę. Ku mojemu przerażeniu pompka się nie napełniła benzyną, jestem zdezorientowany. Co mogło to spowodować????

Wszelka pomoc / rada jest bardzo mile widziana.

Dzięki.

shaki
 
#3 ·
Cześć wszystkim, zamówiłem i wymieniłem przewód paliwowy, filtr paliwa i pompkę na mojej dmuchawie do liści Husqvarna 125B. (Zakładam), że przewody paliwowe zostały uszkodzone przez dodatki etylenu w paliwie.

Jestem prawie pewien, że przewody są podłączone prawidłowo. Wszystko pasowało idealnie. Włożyłem mieszankę 2% benzyny + oleju do zbiornika i kilka razy nacisnąłem pompkę. Ku mojemu przerażeniu, pompka się nie napełniła benzyną, jestem osłupiały. Co mogło to spowodować????

Wszelka pomoc / rada jest bardzo mile widziana.

Dzięki.

shaki
Moja sugestia - zamieniłeś przewody paliwowe. Przewód poboru ze zbiornika (ten z filtrem) zwykle idzie do dolnego połączenia gaźnika, następnie przewód z góry gaźnika do krótkiego króćca węża na pompce, a następnie przewód z długiego króćca węża na pompce do zbiornika. Ta metoda dotyczy pompek rozruchowych nie przymocowanych do gaźnika.
 
#11 ·
Moje przypuszczenie - pomyliłeś przewody paliwowe. Przewód poboru paliwa ze zbiornika (ten z filtrem) zwykle idzie do dolnego połączenia gaźnika, następnie przewód z górnej części gaźnika do krótkiego króćca węża na żarówce, a następnie przewód z długiego króćca węża na żarówce do zbiornika. Ta metoda dotyczy żarówek rozruchowych nie przymocowanych do gaźnika.
Jest dokładnie tak, jak opisałem - określ, który przewód wchodzi do zbiornika z filtrem paliwa na końcu, przymocuj ten przewód do dolnego króćca przewodu paliwowego na gaźniku (strona dźwigni ssania gaźnika). Następnie przewód paliwowy z górnej części gaźnika mocuje się do krótkiego (próżniowego) króćca węża na żarówce rozruchowej. Następnie przewód paliwowy z długiego króćca na żarówce rozruchowej wraca do zbiornika. Pozwala to żarówce rozruchowej na pobieranie paliwa ze zbiornika, przez gaźnik i powrót do zbiornika. Załączono zdjęcie - nie jestem pewien, czy dodaje ono coś do powyższego wyjaśnienia!
Image
 
#12 ·
Drogi GlynnC, naprawdę doceniam to, że rozebrałeś dmuchawę, aby wysłać mi zdjęcie. To naprawdę pomaga.

Jak powiedziałem mojej żonie zeszłej nocy, jestem zdeterminowany, aby naprawić tę cholerną dmuchawę. Przepraszam za moją ignorancję. Nigdy nie próbowałem naprawiać żadnego z tych małych silników z tego samego powodu. Spróbuję tego (operacji) w sobotę i będę Cię informował.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc i wsparcie. Jesteś niesamowity!!!!!!

Dziękuję.

shaki
 
#14 ·
Perfekt - Perfekt -Perfekt.

GlynnC, dziękuję za przybycie mi na ratunek. To jest tak idealne, że nawet ja tego nie zepsuję.

Kiedy miałem całą cholerną rzecz otwartą, musiałem tylko odwrócić przewody przy żarówce. Cholera!!!!!

Wielkie dzięki za pomoc w tym, GlennC. Byłem blisko wyrzucenia dmuchawy.

shaki
 
#16 ·
Dzięki za to. Miałem/mam podobny problem. Kupiłem i zainstalowałem nowy gaźnik. Początkowo miałem nieprawidłowo podłączone przewody paliwowe, ale teraz jestem pewien, że podłączyłem je prawidłowo. Paliwo wchodzi przez filtr do gaźnika po stronie ssania. Przewód ze strony przepustnicy idzie do pompki i z powrotem do zbiornika. Problem polega na tym, że moja dmuchawa nie chce się uruchomić. Po napompowaniu pompki pociągnąłem kilka razy bez ssania, potem z ssaniem 3 razy, potem pół ssania, brak strzału. Paliwo zaczyna rozpryskiwać się z tłumika przy każdym pociągnięciu. Wyjąłem świecę i sprawdziłem, czy mam dobrą iskrę. Zostawiłem ją na dzień z wyjętą świecą i po ponownym włożeniu świecy uzyskałem ten sam wynik. Pomocy!
 
#17 ·
Twój agregat jest mocno zalany, dużo paliwa w skrzyni korbowej. Wyjmij świecę i zostaw ją na zewnątrz. Wyłącz/uziem przewód gaszenia. Ssanie i przepustnica całkowicie otwarte, ciągnij wielokrotnie, aż agregat się opróżni. Oczyść świecę i zamontuj. Pozostaw ssanie i przepustnicę szeroko otwarte. Powinno odpalić.
 
#18 ·
Twój silnik jest mocno zalany, dużo paliwa w skrzyni korbowej. Wyjmij świecę i zostaw ją na zewnątrz. Wyłącz/uziem przewód gaszenia. Ssanie i przepustnica całkowicie otwarte, ciągnij wielokrotnie, aż silnik się oczyści. Oczyść świecę i zamontuj. Pozostaw ssanie i przepustnicę szeroko otwarte. Powinno odpalić.
Cóż... Próbowałem tego wcześniej i nie zadziałało. Ale dzięki Twojej wiadomości spróbowałem ponownie. Tym razem zadziałało! Dziękuję za pomoc.