Hier is het, twee elektrische draadtrimmers in de hel. Ik ben geïnteresseerd in opmerkingen over de grootste gastrimmers in dit soort dingen. Heet mes door boter of zou dit een beetje lastig zijn voor veel trimmers?
Als je jonger bent dan 60, geloof ik niet dat mijn 40 jaar oude kont veel van een kind is. Hoewel ik moet toegeven dat ik vereerd ben dat je mijn uiterlijk zo jeugdig en levendig vindt 😘Een deel van de reden dat jullie kinderen denken dat accutrimmers een redelijke gebruiksduur hebben, is dat jullie er 5ah plus accu's op gebruiken.
Man, die Ryobi trimmer moet nu wel versleten zijn. Koop een nieuwe en hang de oude met trots aan de muur.Ik gebruik alleen batterijen omdat het prettiger is om geen lawaaierige 2-cilinder apparatuur te gebruiken. Even ter verduidelijking, de Ryobi met 4ah en Greenworks met 2,5 ah zijn behoorlijk licht en beide sterk genoeg voor het meeste zomerse groei hier. Het is jammer dat de Ryobi oververhit raakt, maar nog steeds mijn favoriet vanwege de gewicht-vermogensverhouding. Geen van beide zou het echter in de handen van een werknemer uithouden, maar ze zijn superlicht.
De ego powerhead komt alleen tevoorschijn/zal tevoorschijn komen voor zeer specifieke situaties die zoveel kracht vereisen als ik in mijn collectie kan vinden. Ik grijp niet vaak naar de ego. Hij is verdomd zwaar, maar ik heb hem al en hij doet wat er van hem gevraagd wordt en klaagt niet, met een 5ah, dat is het. Ik gebruik de ego verreweg het minst. Hij is zwaar, de trekker en de reactie zijn als een stier in een porseleinwinkel, domme veiligheid, en ik haat zijn kantenmaaier opzetstuk.
Er zijn hier twee maanden waarin ik een brute draadtrimmer nodig heb, voor een klein aantal accounts. Het is ofwel de Greenworks 80v voor 80% of ego voor de rest. Ik zou heel goed terug kunnen gaan naar de Ryobi als het hier regelmatig onder de 32 graden komt en de regen begint af te nemen.
Deze thread en meer specifiek mijn recente wijziging gaan over wat batterijtrimmers kunnen doen en mijn mening/ervaring over een paar residentiële modellen in zwaardere omstandigheden. Een top cc commerciële gasunit is zeer waarschijnlijk de beste keuze voor een agressief groeiseizoen. Ik ben toevallig financieel en mentaal zwaar geïnvesteerd in een effectieve batterij-infrastructuur. Een gasunit kopen voor 2 maanden omdat hij een beetje lichter in mijn handen is, is op dit moment niet logisch voor mij.
Afhankelijk van de ego-oplader trekt deze waarschijnlijk lucht door de batterij. Ik wou dat Ryobi dit deed, want als een batterij heet is, is er geen manier om hem af te koelen. Als je lange tijd een heleboel draad uitrolt, wordt de batterij heet als hij al heet is door de zomertemperaturen.compleet met ventilator, net als mijn Ego
Ik heb de ego-trimmerkop daadwerkelijk verwisseld op mijn generieke lange schacht.1) Die hoge onkruiden bleven om de kop wikkelen, tussen de kop en de basis van de schacht, als dat logisch is. Ik moest verschillende keren stoppen en het onkruid rond / onder / achter de kop wegsnijden. De Ego doet dat niet, of in ieder geval lang niet zoveel