Dit is een vraag waar ik met mezelf over heb gedebatteerd. Moet het wieden van die vervelende kleine onkruiden die door scheuren in de stoep/oprit groeien, deel uitmaken van het gazononderhoud, of moet dat een aparte service zijn (misschien een eenmalige vergoeding vragen om alles tot de grond te wieden en dan de plekken goed te bespuiten met een hoogwaardige herbicide zoals Lesco's aanklager)? Enerzijds word ik betaald om elke week het gazon van de persoon te maaien, dus je zou kunnen zeggen dat dat deel uitmaakt van het onderhoud van iemands eigendom, maar anderzijds krijg je soms klanten die hun eigendom niet zo goed hebben onderhouden en het onkruid buiten controle is. In dit geval kan het raken van het onkruid met de trimmer erg tijdrovend zijn en de draad erg snel verbruiken (ik maak me niet zo'n zorgen over de kosten van de draad, maar eerder over het vaker opnieuw spannen van de trimmers). Wat denken jullie? Moet dit worden opgenomen in een reguliere grasmaaiservice? Ik weet dat iedereen van jullie is gevraagd om "even snel die onkruiden te raken die door de scheuren groeien terwijl je hier bent". Nou????????????????????